Kallis, ma jätan su maha.


Juba aastaid olen ma elanud sinuga koos. Iga päev sind hoolikalt teeninud. Olen sinule raisanud oma raha ja nooruse. Olen sinu pärast pidanud taluma inimeste pilkeid.

Aga nüüd on aeg jätta sinuga hüvasti.

Mu kallis sõltuvus, just, sinust ma räägin.

Ega see ei ole kerge. Aga tuleb ju tunnistada, et igal inimesel on mõni halb sõltuvus, millest ta tahaks vabaneda. Tahaks, aga ei oska kuskilt algust võtta.

Ok, ma võtaan eest.

Kuu aja pärast, 2. jaanuaril jätan ma sajaks päevaks alkoholi tarbimise maha. Kes tahab kaasa lüüa, see võib kah oma harjumuse minetada. Mvned huvilised juba on.

Miks 2. jaanuar, see sellest, et …aastavahetus on imeline aeg ja see tuleb rahus mööda saata.

   Olgu see kihu kangemate jookide, valgete kõrte ära põletamise vastu, liiga suur kirg liiga noorte tüdrukute vastu või harjumus enesele kätt teatavasse kohta külge panna. Olgu see kas ropendamine või liiga hea suhtumine kodukandi võimumeestesse. Või kahtlaste ainete manustamine enesesse läbi veel kahtlasemate aukude.Või vägivaldsest abikaasast.

Selle kõige võid sa maha jätta sajaks päevaks koos minuga. Ja siis valida, kas sa tahad jätkata elu oma vana kallimaga. Või valida endale uue.

Aga et asi oleks huvitavam teeme nii, et see, kes oma sõltuvuskallikest maha jätta tahab, see sõlmib nüüd kihlveo. Et…kui ta ikka veel flirdib oma lahutamatu sõbrga, siis kas maksad mulle 1000 Eesti krooni.

Või 100 dollarit. Ja 100 eurot ajavad asja ka ära.

Ja…muidugi. Kui mina juhtun libastama, ja alkoholi tarbima ajavahemikus 2 jaanuarist, siis kui mittejoomine saab pidulikult välja kuulutatud kuni siis 100 päeva mööda saab, siis … võite mulle avalikult linnaväljakul taha keerata. Ja 100 Euri annan pealekauba.

Et, kes on huvilised, pange end kangelt kirja. Teatage oma sõltuvus. Kui see on natukene delikaatne, siis ma oskan ka vait olla. Ja sõlmime kihlveo. Et kes alla annab, see peab siis maksma  vastava rahaühiku, või siis…ma valin, mida ma ise temaga peale hakkab. Ja minu fantaasiat teades on alasti Rocki mänguplatsil viibimine vaid algkoolinali.

Nii et pange kirja. Teie kõik, kes tahate oma suitsetamisest, joomisest, liiga säravatest narkootilistest silmadest või halvast suulehast vabaneda.

 

Published in: on detsember 1, 2006 at 2:25 p.l.  4 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2006/12/01/kallis-ma-jatan-su-maha/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentaariLisa kommentaar

  1. mul on sõltuvusi päris palju ning ühest loobumine suurendab tõenäoliselt proportsionaalselt teist osakaalu. ning kõikide korraga mahajätmise tarvis olen ma liiga nõrk, ei hakkagi endale mingeid illusioone tekitama. pigem hoian nad kõik võimalikult tervislikus vahekorras

    L@SSIE: Sa oled siis mitmepahepidaja. Nagu me kõik. Et kui jätad raha kasiinos maha mängimata, siis jood selle lihtsalt maha. Jne.

  2. Tjaa, pakkumine on ju ahvatlev. Aga kuidas sinu sõnapidamist kontrollida saab? Või kuidas sina saaksid minu sõnapidamatust kontrollida?

    L@SSIE: Vat kui sa teed midagi üks kord, siis sa teed seda juba teine kord kergemini. Alati saab järgi kontrollida. Organoleptilistel meetoditel. Ja küsitledes lähedaste käest järgi.

  3. Tingimused on pisut arusaamatud. Äkki kirjutaks lahti idee “avalikult linnaväljakul taha keerata” – täiesti arusaamatu, kuigi huvipakkuv.
    L@SSIE: Seda, et kui kihlveost osa võtja ei täida oma lubadust ja tal pole 1000 raha maksta, siis ta peab midagi nii kummalist tegema JA SLLE KUMMALISE ASJA ME MQTLEME KõIK KOOS VÄLJA.

  4. “avalikult linnaväljakul taha keerata” – täiesti arusaamatu.”
    Just see lause on asja võti. Terve see postitus on tegelikult arglik katse inimesi oma seksuaalsest suundumusest teavitada, katse kapist välja astuda.

    L@SSIE: Vat see on see, et kõigil inimestel on hirm avalikult naeruväärseks saada. Tegeliku kalduvusega pole siin pistmist.


Möirga ja ulu