Ma tean, mis on vikerkaaresilla taga.


Ma olen vikerkaaresillal käinud. Ei, päris üle pole veel läinud. Aga seda teevad väga paljud. Päevas ehk 100 000 inimest. Liiklus on seal häirivalt tihe. Vastikult häirivalt tihe.

Vikerkaaresild on autoliiklussild Helsinkis. Uus asi, alles kaks aastat tagasi sai valmis.

Asub ta Länsisatamast nii poolteist kilomeetrit põhjasuunas. Selline nii kilomeetrine viadukt, mille sambad on värvitud nii, et sa näed sammastel vikerkaarevärve. Geograafilistes kordinaatides väljendudes N 60° 09.876 E 024° 55.219

Vikerkaaresilla ühte otsa jääb Helsinki kesklinna eeslinn Kammpi oma 5-7 korruseliste majade ja mänguväljaku alla rajatud metroopeatusega.

Vikerkaaresillast lõunasse jääb neofunktsionalistlik uuslinnaosa Eira oma ropult steriilsete kastmajadega. See linnaosa pretendeerib Helsinki koledaima linnaosa tiitlile.

Vikerkaaresilla Espoo poolsel küljel on suur metallist nahkhiireskulpruus klaaskastis rippumas.

Kuid mis on teisel pool vikerkaaresilda?

Jah, ma olen seda näinud. Seal on Helsinki muhameedlaste kalmistu.

Published in: on aprill 4, 2013 at 8:32 e.l.  Lisa kommentaar  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2013/04/04/ma-tean-mis-on-vikerkaaresilla-taga/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Möirga ja ulu

