Te ei tahaks olla mu naabrid


Virgun kell pool kaksteist. Pool üksteist on minu jaoks veel liiga hilja. Sest mulle meeldib olla varahommikune tsintsilja.

Niisiis, ärkamisega kaasnevad kõiksugu virgastavad toimingud – keeran raadio vaiksemaks, mul on tore raadio, millel ise heli tugevamaks läheb. kuulan nii kolmteist korda Kosmikute “Öö ei lase magada,” ise kaasa häälitsedes: Ööääh, öääh, ei lase jah magada.”

Ropendan, sest juhtub nii, et komistan saabaste otsa, saabaste kõrval vedeleb aga tänaleitud Youstick ja mul pole mitte pükse jalas.

Seda siiski ei juhtunud, mida teie mõtlete. Ma kukun teisele poole. Aga saan aru küll ohust, mis mind ähvardas.

Korjan kokku oma taparelvad ja kõnnin keldrisse. Valin ohvriks külmkapi, lootusega teda tappa, kuid keegi on juba ette jõudnud.

Ehmatan trepikojas magada üritavat kodutut. Mitte igas majas ei kõnni korteriühistu juhatuse liikmed öösiti mööda maja ringi, paremas käes varre otsas äärmiselt halvasti istuv kirves ja vasakus käes jõhkralt suur kruvikeeraja.

Rohkem lõbu ma teile praegu ei paku. Käib korra linnast läbi, sest paraku, päraku eelarves jälle augud sees.

Published in: on jaanuar 13, 2013 at 8:07 e.l.  Lisa kommentaar  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2013/01/13/te-ei-tahaks-olla-mu-naabrid/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Möirga ja ulu

