Mind lubati tappa


Ja veel paljustid inimesi lubati tappa. Terve linnaosatäis inimesi lubati ära tappa. 100 000 inimest lubati ära tappa. Või 80 000. Ma täpselt ei tea, kui palju neid siin Mustamäel elab.

Sest kes usub, et inimene võib ellu jääda, kui ta juhtub olema plahvatavas paneelmajas?

Mina eriti ei usu.

Ähvardaja on ka teada. See on see kuulus arhidekt, luuletaja ja kunstnik Leonhard Lapin. Käisin täna vabaduse platsil. Harju tänavas on üks galerii, kus selle kunstniku joonistused üles pandud. Mees joonistab malelaudu. Malelaud on igati vajalik asi.

Mida võiks oodata inimeselt, kes joonistab malelaudu? Sihikindlat ja kitsapiirilist mõtlemist. Vana kooli mees, nõukogudeaegse haridusega, samas eas kui pommimees Ringmaa. Jah, ma usun, et ta on suuteline õhku laskma tervet linnaosa koos kõigi elanikega, televiisorite ja taksikoertega.

Kui nüüd mõelda, et USAs lasksid imperialistid kokku suure kõrghoone, mille ülalpidamine ja lammutamine oleks kallimaks läinud kui 3000 inimese eluküünla kustutamine, siis võib pea seegi siin juhtuda.

Keiser Nero on vaja üle trumbata. Näidata maailmale, et Breivik on alles poisike ja Charles Manson labane kloun. Jah.

Ma loodan, et ma magan sel hetkel sügavat und. Ma loodan, et plahvatus on piisavalt tugev.

Ma loodan et need solvangud vaesemate inimeste arvel lõpevad solvajate verega.

Published in: on oktoober 23, 2012 at 4:29 p.l.  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2012/10/23/mind-lubati-tappa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLisa kommentaar

  1. puht infoks – arhiTekt,,, kuigi lapään on pigem luuletaja ja luulutaja

    L@SSIE: Jah, arhidekt, loomulikult arhidekt, aga noh juhtub ka parimates peredes ja paksimatel pededel.


Möirga ja ulu

