Täna on rinnahoidjast vabanemise päev


9. Juuli ei ole maailma ajalukku jäänud millegi erilisega. Kedagi ega midagi tähtsat pole täna puruks pommitatud ega teise ilma saadetud. Ühtegi riiki pole looodud ega pole juhtunud ka järjekordset ilmaparandajat maailma juurde sündima.

Seepärast ongi aeg end lõdvaks lasta ja rinnahoidja ära võtta. Lase jumala päikesel oma tisside peale vaadata. Võid sooritada väikese jalutuskäigu, näiteks elutoast vetsu.

Võid ennast peeglist vaadata, algul häbelikult piiludes, siis avalikult jõllitades.

Targad inimesed teavad rääkida, et enamus blogide lugejatest on naised. No mina olen nii ropp inimeseloom, et minu blogi vaevalt mõni naine loeb, kui just tal hirmu pole, et ma ta siia sisse kirjutan.

Ma tean, ükskord üks naine kartis et ma ta siia sisse kirjutan ja see oli naljakas.

Võibolla oleks ta olnud nõus isegi rinnahoidja selle eest ära võtma, et ma ei paneks, aga näed, nüüd on ta siin blogis, mis siis et kaudselt ja peab lugema.

Nii et ta võib rinnahoidja ära võtta, kui ta seda satub lugema.

Aga jah, ma ka ei saa aru, miks peavad naised olema rinnahoidjaga, kuid mehed peavad käima ilma õllekõhuhoidjata. Seda oleks mõnel väga hädasti vaja.

Published in: on juuli 9, 2012 at 11:02 e.l.  Lisa kommentaar  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2012/07/09/tana-on-rinnahoidjast-vabanemise-paev/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Möirga ja ulu

