Pommid Tartu tänavatel


Väljun, kui pimedus on pugenud põue. Tahan, et veidi soojust tuleks mu õue. Põgenen õue. Põgeneks põue, aga pole vakantset põue pole saadava.

Liigun, oma kahel jalal kiigun.

Tuleb vastu tume mees. Ei hakka kive pilduma, vaid küsib otse. On mul.

Ei ole. Mitte munnigi ei ole. Elu sees pole siutsu teinud. No ei ole, kasvagu mulle 1000 munni kurku, aga mul ei ole suitsu.

Saan tast lahti. Kaame näoga blondiin on ohver. Tal on käest puudu kohver. Kui tal oleks kohver, mille sees automaadiga varustatud blogija, siis oleks neid kohvreid varsti rohkem.

Kesklinn on täis soojust ja rooja. Ma ei pane oma pead veel sooja. Bussijaamast ei tule vastu Raimond Valgre, vaid mees, kellest isegi Contra vemmalvärsid mööda läinud kaugelt.

Ivo on ta nimi, tükib ligi, nagu oleks Rimi. Saan aru, et ta on krimi, palun ära liibu mu seljakoti ligi.

Mul ei ole suitsu, mul ei ole tikku, ilmselt täna öösel ma ei saa puhastada keldrit võsast. Peeter, kallis, ära rohkem kerja, ära ela minu seljas.

 

Ok. Ega ka mina tule USAST-

Kolmas pomm oootab demineerijaid Zeppelini ees. Paistab, et tal on miskit juba sees. Tekib küsimus, kas on ta naine, või on tal mees. Siiski, aruanne, ja mu blogi viimane sissekanne ütlevad mu kohta, et mina olla mees.

Hüva. 20 senti. Saadaks ta menti, aga pole kasu sellest, vaid jalalöögist mille sain pärimusmuusika Hellelt.

Sulase sugu hakkab taganema, kõik muu näeb vagasena.

Küsin veel, kes tahab, vastu öeldakse, et me oleme koos sinuga. Pakutakse nuga, ütlen ära, sest et veristada saaks vaid väikekodanlikku mära.

Kes see räägib Saare murrakut, see pommide kätte surraku

 

 

 

 

Published in: on oktoober 10, 2011 at 5:42 p.l.  Lisa kommentaar  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2011/10/10/pommid-tartu-tanavatel/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Möirga ja ulu

