Püromaanide valitsus


Tihenevas hämaruses kohtuvad kaks kogu. Üks on jalgrattaga, millel pakiraamil suur kanister, teine on just välja astunud katuseleegiheitjatega moodsa džiibi roolist.

“Kuidas läheb”, küsib Dziibimees ( ma ikkagi ei tea, kuidas kirjutatakse eesti keeles jeeb, see on  tõsiselt diip aga ma olen ka kohanud nimetusekujusid jiib, dšiip ja piip).

“No täna sain ühe viljakuivati, lastekodu ja saekaatri, väiksemaist asjust ma ei räägi, aga üle 10 maja ma öö jooksul ei jõua, need külamehed on kole vintsked, kohe jooksevad esimese leegi peale kokku ja kukuvad kustudama.” vastab jalgrattamees.

“Tead, ma aitan sind, ma kirjutan sulle projekti. Külaelu arendamise sihtasutusele. Saad ka sellise jeepi (ah nüüd on see siis juba Jeep?). Leegiheitjad katusel, bensiinikulu 60 l 100le, looduslik kamouflaaz (porikiht ilukilpidel), pole mind veel kunagi hätta jätnud.” Vastas Jeepimees.

“Pea ainult meeles, et tuli mõnda valitsusliikme kodu ei võtaks, muidu nad äkki ei likvideerigi neid vastikuid kohalikke komandosid ära. Võta ikka vaeste meeste maju ja vanadekodusid, neid pole meie riigile vaja. Sõjaväebaasi võid ka panna, kui tahad, vat see oleks väljakutse, hö hö hö.”

“Hö hö hö” naerab teine vastu. Ja mõlemad kaovad pimedusse.

Mina ronin põõsast sitalt välja ja otsin tulutult džäksi taga. No mitte ei tule meelde, kuidas seda sõna õieti kirjutatakse, kui tuleks leiaks kohe üles. Muidugi, sattusin enne kaitseministri loengusse, küll tema minu kalli tulemasina ära virutaski, tal pole 20 centi (ma tean, kuidas cent kirjutatakse, cent, seepärast mul neid jätkubki) et endale osta, no varastagu ometigi.

Published in: on september 28, 2011 at 9:23 e.l.  6 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2011/09/28/puromaanide-valitsus/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentaariLisa kommentaar

  1. Vanadekodu on keeruline… Seal võib peaministri ämma ema või jumal teab, kes muu olla.

    Raamatukogud, need lähevad ka heleda leegiga …

    L@SSIE: Peaministri ämm, kui see vanadekodusse saadetaks, oleks ta räme dissident ja sellise vanadekodu süütamise eest antakse Punase risti medal.
    Raamatukogud, see tänapäevasel kriitpaberil kirjandus, see ei üpõle isegi lõkkes mitte. Surematu sõna, Moosese käsutahvlid,puhas piibel – osta, osta, osta.

  2. Džiip, kui 4×4 masinat mõtled.

    L@SSIE: Tead, neid üherattaveoga Džiibikujulisi asju pigem…

  3. kuidagi segane jutt . Samas loetav

    L@SSIE: Segane…loomulikult, lemmikauto on sul ju Renault Megane…

  4. Tuleb püromaan
    kahelt poolt
    kanistriga

    L@SSIE: Ei hakka kiva pilduma. Vaid tuleb kolmelt poolt. Tikuga.

    • Tikub ligi.

      L@SSIE: Tikub, tikub.tiksub.

      • Ligi tikuga.

        L@SSIE: Digitikuga…


Möirga ja ulu

