Kuidas ma surnud olin


Surmaga teatavasti ei naljatada aga minu korterist surematu prügihunniku tekitaja suhtes võib seda teha küll.

Niisiis, on mul külas seltsimees Junn Lauaviina rahvavabariigi esindaja. Teostan ühe uitmõttega idee. Nimelt otsin tööriistade sahtlist aknakleepimisteibi. Rebin sellest paraja tüki, löön peale paar oma korteriühistu templit ja kirjutan peale järgmised read: Omaniku surma tõttu otsime omakseid. Palun helistada XXXXXXX. Ja asetan selle põiki üle oma ukse, mida ma nii pika muudes linnades viibimise tõttu pole juba ammu paitanud.

Seltsimees prügitekitaja saabub pool kaksteist. Ta loeb silti ja helistabki… vastu võtab seltsimees Jobu Hullude rahavabariigist. Kes muidugi ei mõista midagi sellise teate peale vastu rääkida.

Ma ise olin selleks kella ajaks juba õndsalt Noti lähistel Notti tühjendamas. Sain kokku ühe Peterburist pärineva õppejõuga, aga temast see praegune laul ei ole.

Igatahes minule ei helista keegi. Ja keegi ei tunne huvi, kas ma olen elus või halvastisurnud. Jah, ma olen äärmiselt halvastisurnud. Erinevalt Toe Tagi mehest.

Kuid korterisse sisenedes tabas tegelast selgus. Ehkki olin üritanud oma päevasest kodusolemisest mitte märki jätta, jäid siiski reetlikud kartulid tooli alt välja paista. Ja inimene, kes seitse tundi tagasi kirjutas Facebooki : Kell 23:00 hakkame jobu praadima on ilmselgelt äärmiselt halvastisurnud.

Halvastisurnud ma hommikul olingi. Kui tärkava varapohmakaga koju jõudsin.

Igatahes viinaisu on selleks nädalaks üle läinud. Ja jällegi on aeg olla kaine ja koeralik kodanik ja suurt seibi taga ajama hakkata, sest tõsi see on, viimaste nädalate teenistus oli umbes nii 2 centi päevas. Vaesus ronib majja, mis teha.

Published in: on august 30, 2011 at 4:21 p.l.  Lisa kommentaar  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2011/08/30/kuidas-ma-surnud-olin/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Möirga ja ulu

