Blacky


Ja seisab laval rahva ees üks kummaline krõõbik. Kahel kõveral jalal kak konti ja kusehais, peas must parukas ja üll roosa öösärk.
Ja ta räägib: Läksin mina öökluppi ja mis mina nägin, minu mees seisab võõra naise kõrval ja silitab ta selga.Läksin koju ja mõtlesin mis teha. Mõtlesin ja jätsin mehe maha.
Lähen siis garaasi ja vaatan minu auto, minu autu auto silitab oma põrkerauaga võõrast volkswageni põrnikat. Läksin koju ja mõtlesin mis teha. Jätsin auto maha.
Istun mina kodus ja vaatan. Minu telekas, minu kullakallis telekas, silitab oma pildiga võõrast ansamblit. Läksin teise tuppa. Mõtlesin mis teha. Jätsin teleka maha. Kõnniteele, bussipeatuse juurde.
Lähen siis poodi. Näen äkki, et minu rahakott, minu kallis rahakott silitab servapidi võõra mehe pihku. Põgenesin koju. Mõtlesin mis teha. Jätsin rahakoti maha.
Jooksin siis kodu. Ja näen. Minu kodu silitab võõrast meest. Jooksin metsa. Mõtlesin mis teha. Jätsin kodu maha.
Läksin metsa. Äkki nägin, minu öösärk, kujuta ette minu kallis öösärk silitab võõrast puud. Mõtlesin mis teha. Mõtlesin, et jätan elamise maha.
Tõmbasin ennast oksa. Aga mikrofonijuhe, kuramus hakkas võõrast monitori silitama. Mõtlesin kähku, et jätan mikrofonijuhtme maha, poon ennast ilma kägistamata üles. Sesnimaani poon ja kägisen.

Published in: on august 17, 2011 at 9:08 e.l.  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2011/08/17/blacky/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLisa kommentaar

  1. Hahaha:D Epic:D

    L@SSIE: Eks ta siis ole, suur ja kole, kellel on ja kellel pole.


Möirga ja ulu

