Kuidas Maxima tarbijaid petab


Ühel kenal suvepäeval, ehk siis 29. juunil kõnnin Tartu Zeppelini Maximasse. Jaanipäevajärgne hinnaalandus on täies hoos. Kõige hea ja parema ning suisa mittevajaliku kõrval silman ka konserve.
Hautatud Veiseliha, lätlaste toodang, tervelt 33% veiseliha sisaldust 240 grammise purgi sees ning hinnaks ainult 59 centi. Tavaliselt mingit konservi alla 70 cendi ei saa. Ostan kaks tükki, hea nosida, kui matkal kõht tühjaks peaks minema, ja lähima 10 kilomeetri peal poodi oodata pole. Maksan kassas. Kuna olen ostnud ka teisi asju, ei teki kahtlust kohe. Alles koduteel hakkan tšekki uurima.
Ja mis ma näen – üks konserv maksab tõesti 59 centi, kuid teisel on hinnaks 1 € 47 centi. Ehkki mõlemad on võetud ühest korvist.
Lisaks on tšekil kirjas ühel konservil nimeks Hautatud veiseliha, teisel Hautatud loomaliha. Hautatud loomaliha on loomulikult kallim. Konservid on muidu välimuselt täiesti identsed, mõlemitele on peale kleebitud täpselt samasugune eestikeelne kleebis, kuid ühel on triipkood sinise vildikaga üle tõmmatud.
Sinise markeriga tähistatud konservi aegumistähtaeg on 11.07.2012. Ilma markerita konservil 17.12.2012.
Ei oska siin midagi muud soovitada, kui et inimesed, olge valvsad.

Advertisements
Published in: Määratlemata on juuli 3, 2011 at 2:00 p.l.  Lisa kommentaar  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2011/07/03/kuidas-maxima-tarbijaid-petab/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Möirga ja ulu

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: