Ma olen valelik inimene


Ja vist me kõik, õnnetud kannatajad, oleme sunnitud kohtama neid inimesi, kes on oma elu missiooniks võtnud kaela määrida pensionifonde.
Minu tavaline nende minema peletamise lause on olnud, et vabandage, ma ei ela pensionini.
Nüüd pean häbiga üles tunnistama, et ma olen väga valelik inimene.

Published in: on juuni 4, 2011 at 5:14 p.l.  3 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2011/06/04/ma-olen-valelik-inimene/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentaariLisa kommentaar

  1. Väga tore uudis:) Elagu meditsiin!

    L@SSIE: Jaah, meditsiinile vihjates õnnestub inimesel jah nooremana pensionäride sekka hiilida…

  2. No kuule! Väga hea! Jõudu, ma tulin täna lugema just seda, et kuidas läks.
    See hiirelugu oli päris hea, poole teksti pealt sain aru alles, et kurat, sa ei räägi ju päris sellest, kuidas sa pisinärlisi hävitad.

    L@SSIE: Paraku pisinärilistel minu maailmas saatkonda pole. Pole ammu ühtegi näinud. Hangi või viljakott nurka, äkki tulevad.

  3. Tere tulemast pensionäride social club’i!

    L@SSIE: Igal 5. kuupäeval Alberti atekasse grillima ja oma pensioni maha jooma…?


Möirga ja ulu

