Vasaku käe hiir


Ma tapsin hiire. Ma olen neid ennemgi tapnud. Hiire tapmine pole minu jaoks mingi probleem. Ei vaimne ega füüsiline.
Olen neid tapnud parasjagu.
Käega. Vastu seina visates. Panniga surnuks peksnud. Vastu seina sabapidi löönud.Jupikesteks laiali lahanud. Poltidena põrmandule paisanud. Hinge võtnud.
Olen neid pannud kuumas vees ujuma. Olen neid sokutanud kaastöötaja suitsupakki sitsima.
Hiirtele on omane kiire sigivus. Neid jätkub igale poole. Igas kodus on mõni hiir. Vähemalt kaks, või isegi kolm.
Kuid kuna ma tapsin oma kodus kohustusliku hiire, siis on vaja uut.
Laskun venelaste keldrisse. Juba 10 aasta, peaageu et 100, kui nii edasi läheb, olen ma selle pugeriku püsiklient olnud.
Küsin kõige odavamat. 4 € ja väike loomake on minu oma. Vaatan tema nii armsalt säravate kõrvade peale. Loom tunneb ennast oma puuris julgelt. Ta näeb värske välja.
Kulgen oma koduurkasse.
Vabastan looma puurist ja kinnitan sabapidi sinna kuhu vaja. Jalalabad, ahmed, salam, aleikum.
Töötab. Nagu orjastatud hiir jooksulaboris.
Mida ma tähele panen, et see on nagu valatud minu, vasakukäelise hiirepiinaja jaoks.
Peaks mõtlema, et keldripugerites toimuv äri on natukene oma ajastust ees.

Published in: on juuni 3, 2011 at 3:04 p.l.  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2011/06/03/vasaku-kae-hiir/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLisa kommentaar

  1. Arvestades loomakese suurust, tuleks teda rotiks kutsuda 🙂
    Uue looma soetamisel jälgin saba tugevust-jämedust. Mida jämedam saba seda parem. Peenikese sabaga isenditel kipub sabakont murduma…

    L@SSIE: Et siis saba peaks olema käsivarre jämedune. See on ju suisa võhr?


Möirga ja ulu

