Muusikamaitse ja vanadus


Mu vaarema oli juba päris vana inimene, ta sündis nimelt 1881, aga seda juttu rääkis ta 60-ndatel, nimelt leidis ta et kõik tolleaegsed laulud ja lauljad on totaalne pask.
Minu 1925 sündinud vanaema hakkas sama juttu ajama 80-ndail ja keeras raadio kinni, kui mõni vähekene moodsam laul tuli.
Nüüd on käes 2010-ndad, minu ema kuulab mõnuledes Elmarit, mina ise aga arvan et jah, mõned laulud ja mõned lauljad on totaalne pask.
Seniilsus hakkab vist inimesi ikka nooremas eas tabama.

Published in: on mai 31, 2011 at 7:58 e.l.  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2011/05/31/muusikamaitse-ja-vanadus/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLisa kommentaar

  1. Olen hädaline ja veel hullemas staadiumis. Klassikaraadio.
    Scarlatti, minu praegune lemmiktop on kõik sealt, Beethooven …
    vahel harva Vello Orumets, Artur Rinne, Uno Loop…
    näpuotsaga jazzi.
    ning praegu vähemalt ma ei näe jõudu, mis seda sättumust muudaks, isegi vist mitte blondiinid ei aita.

    vanus: 48

    L@SSIE: Miskipärast mulle meeldisid need esitasjad siis kui ma selline pisike olin… Siis pubekana meeldis mulle Toppidesse topitud muusika. Nüüd meeldib mulle sõprade poolt soovitatud muusika.


Möirga ja ulu

