Tagasiside


Meditsiinis on kõige tähtsam panna haavale õige side.

Blogimises on sama roll tagasisidel. See ravib blogijat.

Kuid nagu meditsiiniski, ei saa haavatu enamasti ise endale sidet panna.

Nõnda ka blogimises. Iseendale ei saa tagasisidet teha.

Nii et rohkem tagasisidet härrased seltsimehed.

Mida te siin näha tahate, kellele peaksin ma oma sõnalabidaga vastu koonu koputama?

Kuhu kaevama minema, kus kivi all ussikesed peidus on ja kus kivi all vähk ravimist ootab?

Halleluunja. Ainult palun ärge laulge mulle Kristusest, see ei meeldi mulle.

Published in: on mai 22, 2011 at 6:58 p.l.  4 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2011/05/22/tagasiside/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentaariLisa kommentaar

  1. Karsklastele ja igasuguse kontorikraatia kummardajatele võiksid küll vastu vahtimist panna. Ja Pereraadiole, raisk! Üleilmaline Pereraadio luiskas kokku maailmalõpugi või olen ma vastasel juhul surnud zombie

    L@SSIE: Me istusime kell kuus Regiööl leti ees ja kuulasime Kiriam Anderseni. Maailm lõppes n ii vaikselt ära, et tähelegi ei pannud. Maailma lõpp saabus kell 19:00 kui ette ronis lastekari ja hakkas jeesusest laulma.

  2. Tere. Kirjutan teile esimest korda. Loen alati huviga teie kirjutisi. Minu poolest on võib kõik kivid teistpidi pöörata, kui jaksu on, eks igaühe alt ole midagi leida. Naba ei maksa päris paigast muidugi ka tõsta. Tervist peab hoidma.

    Meelt heitnud koduperenaine

    L@SSIE: Näedsa. Kivi all on peidus jeesus ja need teised sõralised. Naba, maailmanaba tuleks siiski teistpidi ümber keerata, et eestisse Florida kliima ja 10 000 miljonäri seda nautima laekuks.

  3. Tagasiside: loen su blogi absoluutselt iga päev, kuna see on viimasel ajal üks põnevamaid asju, mida lugeda (isegi, kui sa masendunud oled, tuleb suht normaalselt välja)ning tunnen teatud määral isegi tänulikkust, et selline asi üldse olemas on.

    L@SSIE: Eks sa ole vist ise ka sellele blogile kaasa aidanud. Võibolla.

    • See ehk natuke ravib sind 🙂

      L@SSIE: Nojah, muidugi, ma arvan, et mina polegi veel kõige hullem, vähemalt pole ma elu sees kordagi ratastooliga pidanud sõitma ja ilma karguta on ka hakkama saadud.


Möirga ja ulu

