Väike beež koer


Päev on ilus ja suurepärane. Hommik algab pisut külmalt kui juba lõuna ajaks saab maa kaevatud.

Isegi mopeedid teevad inimlikku häält.

Kuid kes pidevalt ebainimlikult häälitseb on naabremaja kuuri taha ketti pandud koer.

Pisike beež koer, kes haugub, kui keegi majast mööda kõnnib. Mööda kõndijad on palju.  Kena kevadilm meelitab välja liikuma isegi halvastisurnud inimesed oma tugiraamidega.

Tänaval leidub ohtralt kepikõndijaid, oma surma eest ära joosta soovijaid, lihtsalt joodikuid ja emasid röögitsatega. Kõigile on pisikesel beežil koeral edastada oma sõnum. Ketikõlinal. Vahest ka vingudes.

Naabermaja aias askeldajaid ta ei haugu. Tal on kaugema maa taha liikujatele sõnum edastada.

Koeraga oli lugu lihtne. Tema endised omanikud kolisid teise kohta. Kuhu patust olendit nagu koer kaasa ei võetud.

Nii ta siis jäigi vanamuti hooldada. Kes kurjale koeralt karjub: “Mida sa värdjas keerutad minu jalgade ümber.” Ja muid selliseid tekste. Näha, et talle see süütu loomakene ei meeldi.

Mina näen selle koera olemist sellisena, et ta sobiks kuhugi maaelamisse. Kus on lapsi ja võib vabalt joosta.

Koer on selline. Asukoht Põltsamaa. Täpsemalt räägin huvilistele.

Mina olen nõus üle kahe sõnnikuhunniku ronima, et kisakõri ahelaist vabastada.

Published in: on mai 6, 2011 at 12:08 p.l.  6 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2011/05/06/vaike-beez-koer/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentaariLisa kommentaar

  1. Lindgreni juttudes sageli kauplevad väiksed poisid loomakese endale. Kas sina ei tahaks seda teha? Usun, et saaksid sellega ideaalselt hakkama. Või sa ei saa ikkagi mingil põhjusel? Oled ju nõnda hea rissaiklija, et võiksid talle süüagi leida.

    L@SSIE: Siiski, loomapiinamine pole minu ideaal. Sest minu loom peaks suutma leidma toitu nii endale kui mulle, mind kaitsma libekeelte rünnakute eest, ütlema väikese müksuga, kui ma liiale lähen ja üldse ma arvan, et inimese parim sõber on teine inimene.

    Minu peal elab üks poiss, kes on ka kangesti õnnetu, röögib loomahäälega ning sõimab oma ema litsiks ja isa pedeks. Mõtlesin täiesti, et minu pedagoogilises maailmas oleks ta selles mõttes fenomen, et ta ema on õpetaja ja pole osanud üldse ennast kehtestada ehk siis päris oluline töö on jäänud tegemata. Eniveis, selle koeraga poiss ilmselt ei sobiks, ent arvan, et oleks ta paras samuti ära anda (kas siis meile näitmaterjaliks ja siis järgmistele esmakursuslastele ja siis jälle järgmistele ja järgmistele…või maskeerida ta loomaks ja anda üle loomaaiale, väites, et tegemist on canis lupuse vms muu brutaalse elukaga või siis…ee…botaaeda lihasööjataimeks…) “BRÖÄÄÜÜ, MÖ ÖI LÕHE VÕRRÜ! TYRA OLÕÕD SIIS ÕÕ!” (See on see, mida praegu kuulen.)
    L@SSIE: Mina kuulsin just äsja: “Türa, löön su lõhki nagu põlluhiire.”
    Lausutuna naisterahva janusest suust.

    Muide, pean ka blogi. http://shitflower.wordpress.com/ Pole aastaid kirjutanud, seega väga hästi vist veel ei tule, aga küll asja käima tõmban. Kui huvi on, siis loe. Paar postitust on kirjas, varsti jätkan.
    L@SSIE: lugesin, vaatasin, potensiaal on olemas. Hetkel vajab publik trendikate moenippide ja jumestamise kohta käivat infot.
    Paraku, päraku.

    • Selge, kirjutan neile siis sita funktsionaalsusest. Öko on ju in.

      L@SSIE: Just, pluss veel see, et seda kraami saab ju suisa tasuta.

      • Mul on klassivend, kes endale kust ja spermat segamini veel mingi asjaga näkku pani ja näost peaaegu ilma jääma pidi.

        L@SSIE: Kusi oli vanarahva käes esmane steriliseerimisvahend haavade korral. Sperma ei tohiks ka midagi hullu näole teha, toitev kreem tegelikult.
        Nii et tuleb seda propageerida. Las haisevad.

  2. PS: Enne seda elas seal korteris mullikas. Ka siis oli vahepeal, kui krohvi alla sadas, tunne, et varsti muutub maja korruse võrra madalamaks ja mina ise seal vahepeal kindlasti lapikumaks.
    L@SSIE: Tõsine agroprobleem. Kus lahedas külas sa oma aegu koolmise poole vead?

    • Märjal elan.
      Meie trepikotta on muide tekkinud ka koristaja, kes on paras miraakel. Arvan, et kirjutangi sellest oma blogis. Ma tean, et sina kirjutad ka vahepeal teatud kindlast inimesest ja selles mõttes võtan vist natukene schnitti, kuid antud juhul on see äärmiselt vajalik.

      L@SSIE: Mul on kombeks jätta nimed nimetama. Kui inimene pole just ise seda välja öelnud, et tal on jumala pohhui ja kirjutagu ma tast niipalju kui kulub.

      • No ega mina ka nime kasutanud, lihtsalt ei tea seda 😛
        Nojah, aga pani kust endale näkku ja see põletas ilmselt. Ehk liialdasin enne, aga kipitus kestis kaua-kaua.

        L@SSIE: Ilmselt oli ta enne kodukeemiat suures koguses joonud. Kusi võib olla algul soe, aga nägu kipitama ta küll ei pane, niipalju tean ma oma näkkukusemiskogemustest.

        Mu vanavanaema pesi endal munaga pead ja mul ka, kui alles väike olin. See paneb juuksed läikima. Proovisin nüüd suure inimesena uuesti, aga ei mingit läiget ja valged tükid jäid juustesse. Panna tuleb vist ainult kollast. Siis nägin I-d ja üritasin sõbrustada, kuid ta hakkas vinguma ja tõmbus eemale. Ometi olin korralikult loputanud ja shampunniga üle ka pesnud. Ja tõepoolest…hais oli kohutav
        L@SSIE: http://www.bioneer.ee vaata, seal on õpetus, kuidas seda õieti teha. Tähendab, loputada ei tohi sooja veega.


Möirga ja ulu

