Öötantsupidu + 38,9 kraadi


Niisiis, saane Emost välja peale kaheksat, kui kõik apteegid on suletud, kuid viinapoed kahjuks veel lahti. Ostan midagist süüa ja kirun alkohoolikute rohkust, nad on kassade taha pikad järjekorrad kokku ajanud.

Ikka õlu, õlu, õlu.

Lähen koju ja söön need vaesekesed ära, kelle ma säästumarketist kätte sain. Siis lesin pisut ja loen Tom Sawyeri lõpuni. EMOlased ei jätnud mulle selleks mitte sugugi aega.

Siis kraadin ja leian, et olen tõeliselt kuum tükk, 38,9 C on ikka suht palav isegi lõunamaa poegade jaoks.

Ajan kargu alla ja lonkan apteegimaja poolt. Teepeal üritavad inimesed must järjekordselt läbi kõndida, samas mõned noored neiukesed vaatavad palju pikema pilguga silma, kui tavaline vilksamisi.

Apteegimaja taga seisab paras rahvasumm järjekorras. Vis on neile kõigile kesköist kondoomi vaja. Hilja juba, sellega oleks pidanud tegelema teie esiisad. Vähemalt on meil lootus paremale tulevikule.

Pidevalt kipub mõni joodik järjekorda kinni jääma.

Selle inimliigi esindajatele on tuntav ju vaid otsetee ja aiapostidena seisvate inimeste vahelt ei oska vastne vasikaaju teed leida.

Vahepeal kummardan nagu väsinud suusataja. Ilmselt on kuumus juba üle 39 C roninud.

Palaviku tõttu hakkab tunduma, et ruuduline kivisillutis on Transport Tycooni pinnaruudustik. Ja inimesed sõidavad nagu rongid, enne nende liikumist ilmub pinnale raudtee ja pärast rongi möödumist kaob.

Viimaks, no ma olen seda kõikuvate rongide liiklemist juba tunni vahtinud jõuan ukseni. Ja mis siis on selle pika järjekorra põhjustajaks?

Nimelt on apteegi öises vahetuses tööl säilimistähtaja ületanud apteeker. Ta põgenes mu eest barjääri taha ja rääkis vaid telefoni teel. Suutsin ta kuidagi meelitada oma I-d kaarti hambusse võtma, sest minul oli e-retsept. Ja siis pidin talle sisetelefoni teel seletama, millist neist ma täpselt soovin.

Paras ports ukerdamist ja valge karp, millel ka pimedate kirja sai lõpuks pihku.

Nagu alati arstirohu omandamisel, siis ka sellel korral sain sellest tuge. Ravimeid ei pea mitte sisse sööma vaid rinnataskus kandma.

Laenan viinameestelt Spraidipudeli, sisestan endasse selleks ettenähtud ava kaudu tableti ja Spraidi. Siis lonkan üle Raeplatsi tagasi. Idioodid, kes armastavad munakivisillutisi. Parkettkivisillutis on kena, kui töömehe hoolsad käed need sirgelt paika seadnud. Aga munakivi… my ass. Tagasipöördumine vanasse formatsiooni, kus keegi oli mõisnik, kuid enamus pärisorjad.

Vabaduse puiesteel möllab Öötantsupidu. Nuti-Triinu hääl kõlab üle platsi. Meenutades mõne ajaloolise mäekolli möiret üksildases metsavaikuses. Miskipärast pole muusikahelisid kuulda kogu selle veerandtunni jooksul, mis ma Öötantsupeo levialast läbi koperdan. Ainult seletamine.

Barclay kuju ees tantsivad paar venelast vana arhailist rahvatantsu teemal – olen purjus ja mul on vaja sõpradele midagi öelda.

Õnneks nad vähemalt pudeleid oma kükkkaklemise käigus ei lõhu. Ja peavad pausi, kui keegi mööda lonkab.

Niipalju siis tantupeost.

Published in: on mai 1, 2011 at 10:15 e.l.  2 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2011/05/01/ootantsupidu-389-kraadi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentaariLisa kommentaar

  1. Sul läks isegi hästi, et üldse rohu kätte said. Mõni aeg tagasi oli mul vaja ilmselt sellesama eelajaloolise töötaja käest kah üks e-retsept tablettide vastu vahetada, sest kell oli sada. Ei saanud, sest ta väitis, et mu kaardi peal polevatki üldse sellist asja nagu retsept. Järgmisel päeval küsisin uue retsepti ning läksin teise apteeki. Sealne töötaja küsis, et kumba ma kasutada soovin – uuemat või vanemat…

    L@SSIE: Ja kui sa oleksid palavikku kõngev hädaline, siis ei jääks muud üle kui end sillutisele pikali visata ja loota, et mõni mööduja sulle vähemalt kiirabi kutsub. Kui oled juhuslikult mees, vanemapoolne ja pisut hatune, kutsutakse sulle heal juhul kainer ja sinna sa kõngedki.

  2. minu lähiapteekrid on küll chillid. Täitsa eelmise sajandilised ja alati naeratavad meeldivalt kui ma kummikindaid ja vaseliini ostan.

    L@SSIE: Jah, aga mine nende juurde retseptiga, RETSEPTIGA, inimene! Kondoomi oskan mina ka müüa, aga retseptiravimite jaoks on vaja haridust.


Möirga ja ulu

