Tujurikkuja


Uurin varajasel hommikutunnil USB driverite hingeelu, kui tuleb esimene hommikune hädaabikõne.

Nimelt on kusagil boheemlaslikus urkas ilma joogita kaks joogilooma.

Ja minu missioon oleks neile donateerida veidi sinist või punast, et nad saaks endile jooki osta.

Asjaolu, mis minu karskesse kolusse mitte mahtuda ei taha.

Jääb siis kehtima kokkulepe, et ma mingi kell laekun joomaloomade pessa ja koos kahe käsigranaadi ostuks vajaliku summaga.

Kell on varsti 10 saamas, kui longin kaubamaja juurde. Teatavasti on seal see koht, kus oma kodanikukohust täita saab. Aga selgub, et valimistel on veel suurem piiranuaeg peal kui alkoholi müügil.

Nemad avavad oma poe kell 12. Ja panevad 20:00 kinni.

Kujuta ette, kui alkoholi müüdaks kord nelja aasta jooksul, putka tehtaks lahti 12 – 20. Ja igaleühele saadetaks koju alkoholi ostma kutsuvad flaierid.

Kuid joomarloomad on enda kätte saanud telefoni. Sellel on paha harjumus heliseda. Nii see juhtubki keset kaubamaja eskalaatorit.

Et inimestes mitte kognitiivset dissonantsi tekitada, vastan kõnele. Ja meelitan joomaloomad liikvele.

Nad on tulekul kaubahalli parki.

Ostan turuhoonest ära hommikusöögi. Ja ise kulgen hoopis Pirogovi kaudu.

Loomulikult on joomaloomad visad ja helistavad jälle.

Kutsun siis joomaloomad Pirole.

Ise ronin staapi vaatama. Üllatavalt on joomarloomad kiired kõndima.

Mind nad mäe otsa ei näe.

Seepärast jälle helistavad.

Käsin joomarloomal ringi vaadata. Vaatavadki. Ütlen neile, et kas nad näevad musta nahktagiga härrasmeest musta või tumeda või lihtsalt hästi ebamäärast porikarva takso kõrval.

Näevadki.

Ütlen siis joogiloomadele, et näed, jätsin selle mehe kätte 10 Euri teie jaoks.

Joomaloomad kahtlevad, kuid lähevadki.

Edasine sõnavahetus jääb kahjuks minu kõrvadele kuuldamatuks…

Published in: on märts 2, 2011 at 10:59 e.l.  5 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2011/03/02/tujurikkuja/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentaariLisa kommentaar

  1. Ohh kui kuri 😀

    L@SSIE: Mis teha, oma särk on ikka lähemal

  2. Haha..joodikute raske elu.:D

    L@SSIE: Kuidas karastus pudel…

  3. Ähh 😛 Olen kah palju selliseid trikke teinud. Üks, mis kõige paremini meeles on, on see aeg, kui olin 7-aastane, alles esimesse klassi läinud. Tuleb minu juurde üks 3-4-aastane pägalik ja küsib, kas mul on raha talle kommi osta, ma vastan, et kas ta siis ei tea, et pudel on raha. Ta vastab, et teab küll. Ma siis ütli, et paljudest asjadest saab raha teha, eriti kullakarva asjadest ja Õ-tähega algavatest asjadest. Kuna õllepudeleid polnud, korjasin pihud täis õlekõrremaltsa ja õllemalts ning saatsin tegelase poodi, öeldes, et palju saab selle eest. Kui see siis poest välja tuli ja mina puu taga peidus olin, kuulsin sellist jonnivat röökimist ja siis itsitasin pihku. Huvitav, et just see kõikse paremini meeles on, sest olen ju nüüd viimase paari aasta jooksul ka selliseid mehiseid tempe korda saatnud.

    L@SSIE: Päris paljud arvavad, et raha seostub Õ-tähega asjadega. Minu lapsepõlv nii tegus polnud. Ma pidin peamiselt maal olema ja mul polnd selliseid lapsi ümberringi, kellega mänge mängida.

  4. õlekõrremaltsa ja õllekorke, tahtsin ma öelda

    L@SSIE: Aga õllemalts oleks ka päris hea taim. Paned õlle sisse ja veest saab õlu. Nagu Jeesuse käepikendus.

  5. 😦 Vot siis on küll kurb, kui ei saanud. Ühte tegelast (jällegi samavanalt) kiigutasin suurel metallkiigul. Olin just parasjagu meile ülevõllihoogu sisse tõukamas, kui avastasin, et teist tatti enam minu ees kiigel istumas pole. Jällegi kostub hädakisa – tegelane oli kõrge kaarega endal käeluu vastu liumäge puruks lennanud :/
    No aga tee siis nüüd! Määri ema prilliklaasid võiga kokku, ütle, et ta on ülekaaluline ja kui tal nöörsaapaid leidub, siis nendest iga paar seo lauajalgade ümber kinni (nii umbsõlme, kui oskad). Ja kui jalgu piisavalt kodumajas ei ole, leiad ehk mõne külamehe, kellele “kelluke kaela panna” ja sellega pääv kirja saada

    L@SSIE: Mu ema ei kanna prille, seda, et ta ülekaaluline on, teab ta väga hästi, nöörsaapaid poodu majas ei kanta ja külamehed käivad ringiga mööda…


Möirga ja ulu

