Püha piibel põrgutules


Ja jällegi tuleb mul nõutult kolme allesoleva lugeja poole pöörduda. Ma siin punnitan ja kirjutan küll, aga ega ma tegelikult ei tea, mida rahvas mu blogist lugeda tahaks.

Äkki oskab keegi ette öelda kirjanditeemasid?

Et teeks nagu põhikoolis.

Õpetaja ütleb teema ja õpilane kirjutab.

Olge siis vilkad, õpilane ootab.

Published in: on jaanuar 21, 2011 at 7:55 e.l.  9 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2011/01/21/puha-piibel-porgutules/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 kommentaariLisa kommentaar

  1. Ma olen kõigega rahul, mis siin lehel näidatakse… aga teistest enam meeldivad mulle kirjutised sinu impeeriumist ja nende asukate siiruviirulistest elukäikudest…

    L@SSIE: Impeeriumi pole siin kunagi olnud. Meil on siiski demokraatlik anarhia ja igaüks, kes suudab lõuata, võib midagi saavutada.

  2. olgu, mitte “nende”, vaid “selle”…

    L@SSIE: Viimane aeg sul seal väikekodanlaste ajuloputustest inimeste sekka tagasi tulla. Kui nii edasi läheb, siis oskad teha vaid “vigi vigi vigi “ja roosalt kiljatada kui takjanutti näed.

  3. Just, mina tahan siit ka peamiselt Impeeriumi Kroonikaid lugeda:)
    L@SSIE: SIIN ei toimu midagi, rahvas, minge laiali. Ütles politseinik Leslie Nielsen plahvatava tuumajaama ees seistes.

  4. Ei noh, ega risthambumus ei ole ka blogi puhul hea. Kui ikka midagi ei tule, pole mõtet punnitada… aga alati võid ju ette võtta valimisplatvormid. Et mis on seal kirjas ja mida see jutt *tegelikult* tähendab.
    L@SSIE: Seda tegelikult vist isegi teen. Kui ainult kõik parteid mulle oma programmi edastada viitsivad.

  5. Mõnedest Universumi püsielanikest pole ammu kuuldud. Ma näituseks tean, et Liina Viiter end kusagil Su külmkapi sügavustes varjab, kuid ikka ennast teada pole andnud. Ja oma endisest sõbrast Riinast pole ka uudiseid tükk aega olnud. Kui Sa kajastamise puudujääke ei kõrvalda, pean vast ise Tartut külastama veendumaks, et Habeas Corpused ikka on elus.

    L@SSIE: Liina Viirti 10 aastane poeg on tegelikult täitsa olemas, ma määrin sellega oma M**** kui see liiga sügelema hakkab. Riina on ka olemas ja teeb auga oma tööd. Aga jah, muidu on siin vaikne, ainult tuvid sahistavad Kotka akna kõrval.

  6. Kõigile eelnevatele teemadele lisaks ootan ma alati väriseva südamerõõmuga Sinu igat masti reisikirjeldusi olgu või nurgatauses poes käimisest, kaugematest kohtdest rääkimata.

    L@SSIE: Ja vat reisida mulle meeldib, aga paraku jah, kui sul on mõni lahe reis välja pakkuda, siis võtan sest hoolega osa.

  7. Törts spordijuttu ei teeks paha. Korvpallist või talisuplusest näiteks. Põllumajandusest pole ammu midagi lugeda saanud.

    L@SSIE: Pole õnnestunud ammu kumbagi mängida. Kuid lumepõldudel saak lokkab. Täiega. Kui see ära sulab, siis tuleb ka suur suplus. Ma luban.

  8. Ikka heterode põnevast elust tahaks lugeda 🙂

    L@SSIE: On heterodel põnev elu? Ma ei usu. Pidev rutiinne enese alandamine partnerite otsingul. Aga jah, ma siin mõnda tegelikult nägin.

  9. tõsist puudust on märgata ulme ja fantastika vallast
    metsarahvas nõuab mystikat ,õudust ja maaväliste olendite sekkumist jaaaa !jaaaaaaaa! jajajahh!kuigi kogu metsarahhvas loeb alati huviga kõike mis siia kokku on toksitud.

    L@SSIE: Mustikaid, õudust ja maaväliseid on tegelikult piisavalt. Sest kust mujalt need blondid ja siresäärsed kuskilt tulevad, kui kuu pealt.
    Aga jah, ega ulmet ma ajada ei oska. Pole ulmeaparaati.


Möirga ja ulu

