2018. a eesti keel


Mammi, sheeri kooki! Kui ma next week su pleisil hängimas käisin, oli half veel alles.

Üldse, Allahi nimel, saada mulle Money. Mida bigim Money, seda parem. Olen siin täitsa hungry.

Kui sa oll  eurot sheerida ei saa, saada halfgi. Oleks ikka help minu jaoks. Eile käisin luukimas seda uut houset kesklinnas, selle, mis strojali Mannteuffelite logu toileti asemele.

Päris ilus house on. Ajakirjanikud hakkasid fight offima, et down up saada. House avamise puhul oli warm-up party. Seal jagati kuukies, pizzaz änd prääniks. Tasuta suhkur oli ka avaible.

Musoonitegi pauguorkester ja jazzy tuli sherima. Ma olin täitsa happy, kui sinna partyle comin, aga pärast jäin unhappyks, sest partyl ei jagund konisid.

Aga, good, mamie, pleac, sheeri money, dont põe!

Published in: on jaanuar 11, 2011 at 9:47 e.l.  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2011/01/11/2018-a-eesti-keel/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLisa kommentaar

  1. Nagu rate kommentaarium 😛 Ehk siis pole palju enam aega jäänud, ei pea 2018-ni ootama…
    Piiza ja präänikut!

    L@SSIE: Eks me vist jõuame oma keelearenguga tõesti sinnani.


Möirga ja ulu

