Euro palka ei tõsta


Saabun Tartu tagasi. Pagendusest ….maalt. Kus ka väljakäiku minnakse pipragaas näpus.

Ja külastan kohalikke kaubandusgalaktikaid. Üllatusega märkan, et asjad, mis enne maksid 5 krooni, maksavad nüüd 7.80

Need asjad, mis enne maksid 12.90 on nüüd 15.65. Ma oletan, et te teate, millega tegu.

Siis on veel üks mõnus hind, mis on laest võetud – 31.30

Nüüd saad selle eest asja, mis ennemalt maksis 25.-

Ja poolik viinapudel on miskipärast 78.20

Kah aru saadav.

Euro tõi õnne õuele.

Need, kes meile selle Euro kaela valisid, need las maksavad.

Mina olin vastu.

Pöördume tagasi naturaalmajanduse juurde. Mul on küttepuid. Nõustun neid vahetama toiduainete vastu.

Mul on igat sugu riideid. Nõustun neid vahetama joogiainete vastu.

No pasaran, Adolf A. No pasaran.

Published in: on november 30, 2010 at 9:23 e.l.  3 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/11/30/euro-palka-ei-tosta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentaariLisa kommentaar

  1. Ma ka ei olnud euroga nõus. Rootsi kroone nõudsin algusest peale. See, mis praegu on juhtunud, on alles nali. Miks kutsuvad saklsased eurot siiani hellitavalt “teuroks” ning väidavad, et rahareformiga kadus nende keskklass?

    * saksa k. “teuer” = kallis + euro = “teuro”

    L@SSIE: Soomlaste väide on, et Euro tulekuga tõusid kõik hinnad 30%. Eestlaste kasumiahnust arvestades tõusevad hinnad 200%.
    Keskklassist on pohhui. Väikekodanlased, ongi parem, kui nad on vaesed, saastavad vähem loodust. Lihtsalt teema on selles, et inimene peab aru saama, et õnn pole rahas, sest raha on see asi, millega paratamatult teda varem või hiljem tüssatakse.
    Kusjuures miskipärast oli Akismeti spämmieristaja selle kommentaari spämmiks toppind. Ilmselt sõna “teuro” pärast.

  2. […] Lassie pani oma blogisse kirja kuldaväärt read, et eurot pooldanud inimesed võiksid oma hinnatõusu ise kinni maksta. 110% nõus! 30 minutit tagasi mõtlesin poes riiuli ees sama mõtet. […]

  3. Krt ja nüüd see neetud euro tulebki. Ma ei näe põhjust hõiskamiseks 😦

    L@ssie Mina ka mitte.


Möirga ja ulu

