Alkohooliku argipäev


Ma ei tea, mida arvavad minust mu akna all askeldavad ehitustihased. Eile hommikune show algas kell pool 11.

Esiteks oli toast kusta rütmikat ja konsolidaarset ropendamist.  Teemaks allakusemine. Ahastavad meesterahva hääled: “Kas ma tõesti…  Kuidas nii võib… ma tõesti… mul on häbi… jne”

Seejärel lendlesid aknast alla meesterahva trussaarid, mis tabasid üht ehitustihast pähe.

Järgnevalt ilmus akna alla pastoriõpilane (hilisemas elus välipreester Otto Katz loomulikult) koos pooliku viskiga. Ta oli selle kuskilt poest püüdnud. Tema elupõhimõtteid tundes – varastanud.

Järgnev show kõlas nii, et akna peal seisis väike pederastihäälega mehikene, kes kordas: “Ma olen homo, aga ärge tehke minuga niimoodi nalja” Seest kostus rütmilisi mõnitavaid naerupahvakaid.

Vahepeal trügis akna juudre ka mõni teine ahelsuitsetaja. Korraks ka mustakarvaline koer.

Ma ei tea, mida arvavad must ehitustihased. Igatahes täna hommikul neid näha enam ei olnud.

Igatahes. Täna hommikul arvas ühe eesti firma turvamees poolteist tundi, et ta on ennast täis kusnud. Senikauaks, kuni ma avastasin voodisse ümberkallatud apelsinimahlapaki. Halle – Luunja.

Kuid vahepeal jõudis palju materjali merre voolata, ehk siis hingusele läksid tekk, lina, käterästik ja mitu paari pükse.

Välipreester Nuki upitas kõigile kohalviibijatele näkku oma tagumikku, no on alles mees. Õnneks oli tal viskit.

Kuid see sai otsa.

Loomulikult läks meie algaja Otto Katz jälle vargile ja tuli tagasi 1,5 litra viinaga.

Mille nad täitsa rahulikult keldris ära lahendasid, sest tuppa ma sellist jobudekogudust tuleohutuse nõuetel mängima ei lasknud.

Pidu lõppes sellega, et kutsusin kohale  need, keda vaja sellel puhul kutsuda. Siis kui inimene vedeleb teadvusetus konditsioonis pargipingil. Ja oletada on, et alkohoolne joove ja väljas on 0-lähedane lörtsivihmasajuga ilm.

Nad tulidki. Ja leidsid eest kukemaskiga tegelase.

“Hilinenud mardipäevaline,” kõlas diagnoos. Tüüp tõsteti autosse. Paraku jäi taskulambi kiirtevihku järgmine lebaja.

Ka see viidi auto peale.

Selle peale laekus kohale naabermajas koos koeraga pensionipõlve pidav T.V.

Ta teatas, et seal põõsaste vahel on veel üks, minu silmis küll tõsiselt üleplaaniline.

Sinimustvalge tulnukalaeva mehed ütlesid, et kui ma veel kuskilt magavaid joodikuid leian, siis helistagu lahkelt neile.

Igatahes ületasin ma kõiki plaane. Kolme joodikut ühe kõnega plate peale…no see on saavutus, tehke järgi.

Algaja välipreester jäigi keldrisse magama. Ühiskondliku moraalitunde ja inimväärikuse nimel mässisin ta maja tagant prügikastist leitud pruudiloori. Et teda näha poleks.

Keegi ohmoon oli pruudiloori otsa tühjendanud oma heeringatünni.

Nii siis magas meie vapper feldkuraat ja kõige kurja juur täiet õndsat und ja ausalt öeldes magab praeguseni, kui kalahais teda äratanud pole.

Nagu kalamehe pruut.

Kusjuures ma jõudsin täna isegi Chris Kalaga kohtumas käia ja tantsuklubis ka.

Halle – Luunja.

Published in: on november 11, 2010 at 8:01 e.l.  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/11/11/alkohooliku-argipaev/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLisa kommentaar

  1. Oled sina ikka õel inimene… kesse siis oodikutega niiviisi. Vat kui sind ennast plate peale viiakse.

    L@SSIE: Pole hullu, ma ärkasin täna hommikul toas, mis nägi välja nagu kainestuskamber. Ja isegi kaks teist magajat oli seal olemas.


Möirga ja ulu

