Mida kartsid sina lapsena?


Ma arvan, et me kõik mäletame midagi, keda või mida me kartsime oma lapsepõlves. Ka need, kes on jäänud lapseks surmani mäletavad midagi, mida nad kartsid siis, kui nad veidi lapsemad olid.

Mõned lapsed kardavad telesaadet: “Saame kokku Tomi juures”. Võimalik.

Mina kartsin lapsena krokodille, kes võisid roomata magamistoa öisel põrandal.

Pimedat ma kartsin ka. Ja meeles on see, kuidas ma pidin üksinda üleval korrusel magama. Eks muidugi tekkis mingi väike hirm.

Pimeuse kartusest olen ma üle saanud. Pimedus on tore asi, mille varjus hääletult ja nähtamatuna liikuda.

Hooppis ebamäärases eas valdavalt luitundsinistes tunkedes onud ja tädid. Seda, et onudel on habemed ja tädidel tissid, seda teadsin õige noorelt.

Krokodille  nägin ilmselt telekast. Kust siis mujalt.

Selles Depressiivses Väikelinnas, kus tunduva osa oma lapsepõlvest veetsin, neid vabalt tänaval ei liikunud. Hoopi komnoored ja abikaasad. Võibolla mõni tööeesrindlane ka. Ehkki nii suurte tissidega tädi pole lapsepõlvest meeles.

Aga krokodille tõesti ei näinud.

Pisut suuremas eas, kui  enam Depressiivses Väikelinnas elama ei pidanud, kartsin tuumasõda. Nagu hiljem tuleb välja, tegid ka paljud teised minuealised. Aga keegi sellest hirmust avalikult ei rääkinud.

Praegu, kui ma olen juba vanem laps, kardan ma emantsipeerunud naisi. Kõige hullem olend maailmas on emantsipeerunud naine. Spetsialist kõigil aladel,  midagi pooljumala taolist ja praktiliselt surematu.

Tulevikus võib juhtuda, et hakkan kartma pimedust, krokodille ja seda, et riik, mille parlamenti nimetatakse Duumaks meie vastu sõja ette võtab. Inimene pidada vananedes ju lapseks tagasi muutuma.

Published in: on oktoober 14, 2010 at 10:30 e.l.  Lisa kommentaar  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/10/14/mida-kartsid-sina-lapsena/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Möirga ja ulu

