Ennäe hullu


Juhtus siis niimoodi, et sattusin ühes Depressiivses Väikeses Linnas kaevama ühte suurt kraavi, mis varustab ühte väikest eramaja suure koguse veega.

Minu kaaslaseks sattus hooldekodust laenatud mees. Nimi on tal ju küll olemas ja isegi vuntsid ees, aga seda siinkohal ei maini, sest see seostub kuidagi rebastega.

Ilus ei ole üelda inimese kohta Inglismaa linna nimega, kuid paraku nii tuleb. See mees on Hull mis Hull.

Hullu silmad on pruunid. Kes meist ei igatseks endale pruunide koerasilmadega meest. Vat selline mees just oligi. Suurte vuntsidega ja tunkedes nagu Super – Mario.

Meie missiooniks, mis meid päevaks ühendas , oli eelpoolmainitud tranšee valmistegemine.

Hull on väga tore poiss. Kõigi GPS- iga linnas orienteerujate laituseks võib öelda, et see tüüp suudab selles Depressiivses ja Äärmiselt Mõttetus Väikeses Linnas isegi ühte kohta iseseisvalt minna. Mujale mitte. Tee kaotanult võib ta jalgrattaga tiirelda samas paigas pikki tunde, kuni mõni kohalik inimene halastab.

Kuid kaevama on see Hooldekodust laenatud mees kange. Anna sajaline, keretäis süia ja paar suitsu ja passi ise kõrval. Siis töö toimub.

Kui ise kõrval ei passi jääb Hull imetlema igat möödujat ja jälgib teda ammulisui, kuni mööduja suvatseb tema kahe kaamera ekraanilt kaduda.

Niisiis, kaevume kahekesi maa sisse. Maa on salapärane, ta peidab ennast maanduskaablit ja vana veetoru. Lisaks kohtab vahest vihmausse.

Vaikselt nokitsedes vaatan, kuidas Hull midagi salamahti põske pistab.

Küsin, et mida ta nosib. Vastuseks on segane mõmin ja juhtub, et Hullu suuotsast tuleb vihmaussi saba korraks nähtavale.

Pole ju Hullu midagi, vihmauss on puhas loom ja kodumaa muld on ilma liigsete lisanditeta. Miks ei võiks üks terve ja tubli Eestimaa Hull vahelduseks vihmaussi haugata.

Üks moment on Hull kadunud. Ta seletab naabrinaisega. Vestluse sisuks on naabrinaise maja maha lammutamine. Ja tema poja kodust välja viskamine, kuna too joovat. Ja lubadus ise naabrimemmele pojaks hakata.

Siis tuleb ta kaevikusse tagasi ja räägib, et varastame kopa ja lükkame naabrimuti maja kummuli.

Ma olen sellega täitsa päri. Mida vähem on maailmas Depressiivseid Väikelinnu ja nendes asuvates majades piinlevaid vanu naisi, seda parem on elu maa peal.

Hull jäljendab minu tegevust. Kui ma tambin maad tükikesteks, et sügavamale kaevuda, siis teeb ta samamoodi. Kui ma tükeldatud Maad mööda väikest Orbiiti kaugemale Kosmosesse saadan, teeb ta samamoodi. Kui ma ennast kaevikust välja upitan, teeb ta samamoodi. Kui ma välikäimlasse oma väikesele vihmaussile hämarat loodust tutvustama lähen, tahaks ta teha samamoodi, kuid paraku olen ma juba välikäimlas ees ja tema jääb oma vihmaussiga ukse taha.

No siis ma mõtlen veel igasugu põnevaid tegevusi välja, mida ta minu järgi võiks korrata. Paraku me jääme Perenaisele vahele, kui me mõlemad kükke teeme. Minu seletus, et niimoodi saab lõdvestada kaevamisest väsinud lihaseid, ei veena teda. Ta piidleb mind natukene altkulmu, sest on nüüd arvamusel, et ka mina olen Hull.

Vähe ei ole või.

Vihmausse võib puhtaks pestuna panna kohupiima sisse. Magusa kohupiima sisse. Pidada tulema hea roog. Pole veel maitsnud. Pole veel piisavalt Hull.

Published in: on august 26, 2010 at 9:49 e.l.  3 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/08/26/ennae-hullu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentaariLisa kommentaar

  1. Pole kaua nii palju naerda saanud. Järelikult elan vist kurba elu?
    Kükkide tegemise idee oli ikka väga hea 😀

    L@SSIE: Saan sust aru, pereinimeste elu on kurb, monotoonne ja huumoril pole selles kohta…

  2. Krt, ma olen ka seda vihmaussi-juttu kuulnud. Ainult et kodujuustu sisse ja siis veel ära praadida. :O

    L@SSIE: No mulle meeldiks ka merisigade küpsetamise retsept. Ja see, kuidas itaalias tehakse kassipoegadest pizza jaoks hakkliha.

  3. Mu teada oli selle kohupiima/kodujuustu idee selles, et saaks vihmaussi, kes tolle kraami endast läbi laseb, ka seestpoolt puhtaks.

    L@SSIE: Võimalik. Aga võibolla hoitakse neid selleks puhus näljas.


Möirga ja ulu

