Folgiväsimus


Kui nüüd üles tunnistada, siis on mul soojast ja päikselisest suvest juba siiber. Ja samuti on siiber Folgist.

Et võibolla jätaks aasta vahele. Kuid mida teha alternatiiviks?

Konutada suvise depressiooni käes kannatavas Tartus? Ka ei istu. Nii ikkagi pakid koti ja lähed.

Kõik on samasugune nagu alati. Või peaaegu. Vaba lava ees on nagu Pirogovi filiaal.

Peale on kasvanud järjekordne punkarite põlvkond. See kasvab igal aastal uus peale ja järgmisel aastal kõnnivad nad juba kas õlle või titekõhtudega ringi, endil tähtsad näod peas.

Folgivihm, jah, see on alati omal kohal.

Berechtgarden ei tundu enam mõnusa magamiskohana. Vaid depressiivse erakliku eemaldumispaigana.

Järgmine aasta ma enam nii kaugele ei roni.Või võibolla peidan sinna midagi, mida avalikule rahvale käperdamiseks pole vaja.

Folgiesinejad. Kõik peaaegu ära kuulatud nähtud, mõnda isegi lähemalt kui oleks vaja.

Rahvamass. Nagu ikka tulevad mulle ligi inimesed, keda ma ei tunne ja kelle nime ma ei mäleta.Nemad ka mitte, aga koos on hea jöriseda.

Õlleklaas näppu ja jälle tee jörride maale avatud.

Enam ma folgil ise endale alkoholi ei osta. Muidu saab liiga palju. Natukene sai.

Geopeitus. Viljandi on geopealinn, kuid paraku on seal mõnel ajudes ikka midagi ikka väga hullult üle pritsinud. Kas nad ise on ka suutelised kunagi oma aardeid üles leidma?

Folgisurm. Igasugu pääste ja muud ametid seisavad head inimeste turvalisuse eest. Kuid kes kaitseb inimesi nende endi eest?

Folk ei ole neljapäevane üritus mingis vildakas väikelinnas. Folk on elustiil. da elavatel inimestel on mõnus elada.

Überdepressiivne mina.

Siis kui te seda loete, olen ma jälle Folgil. Seekord proovin Vi*u Folgi ka ära.

Published in: on august 6, 2010 at 5:20 p.l.  Lisa kommentaar  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/08/06/folgivasimus/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Möirga ja ulu

