Soomaa liblikatrikk


Pean tunnistama, et mu teadmised ornitoloogiast on üsna kesised. Kõik mis lendab, on lind. Järelikult on ka liblikad linnud. Ma tunnen 5 liiki liblikaid. Esiteks koi, see staarliblikas, keda nähes kohe kõik naised plaksutama hakkavad.

Teiseks need liblikad, kes öösiti vastu lampe pekslevad, sest neil tõesti rohkem mõistust ei ole.

Ja siis veel kollased liblikad, mille järgi inimesed kuldset suve ennustavad ja muidugi kirjud liblikad, mis huvitavat suve ennustavad.

Ja lätlastel on mingid sinised liblikad, mida mina saldejumsiks kutsun.

Veel otunnen ma valgeid liblikaid, kes on tegelikult kapsaliblikad ja keda suve hakul üldse näha ei tohi.

Kuid Soomaal tegutsevad hulgaliselt sellised musta randiga valged liblikad, Kaarel ütles , et need on admiralid ja teda peab ju ometigi uskuma, ta on 7 aastat ülikoolis käinud, ehkki pole seda lõpetanud.

Niisiis on neil admiralidel üks omapärane trikiteema. Nimelt armastavad nad lennata läbi sõitva jalgratta kodarate. Ise sealjuures terveks jäädes.

Oma tervelt neli korda nägin ma neid seda trikki sooritamas.

Vaesel vaskussil läks hoopis halvemini. Ma ei pannud teda tähele, kuna ta ei kandnud päise päeva ajal üle tee roomates helkurit.

Ja siis kui märkasin, oli juba hilja. Nii ma tal üle saba sõitsingi. Vihast röögatust polnud kuulda, aga ma usun, et sain nii mõnegi ussikeelse sõimusõna ohvriks.

Published in: on juuli 6, 2010 at 2:47 p.l.  3 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/07/06/soomaa-liblikatrikk/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentaariLisa kommentaar

  1. Nii siis peaks ka see sääseraisk järelikult lind olema, kes läinud ööl mu verest purju jäi ja hiljem alkomürgituse kätte ära suri.

    L@SSIE: Sa veel lindõiguslaste eest saad. Joodad linde purju, häbi peaks olema.

    • Paras

      L@SSIE: Loodus leiab ohvreid.

    • Ei jooda ma ühtegi lendurit. Ise kipuvad mu verd magamise ajal jooma. Kui sääsed ja teised linnud suvatseksid kirjaoskuse omandada, võiksin muidugi voodi kõrvale hoiatussilte püstitada: “Verejoomine võib tappa” või “Verejoomine kahjustab spermat ja vähendab viljakust”.

      L@SSIE: Verd imevad emased sääsed, see loomulikult põhjustab nel sperma kvaliteedi tunduvat langust. Üleüldse, kas keegi on kunagi uurinud sääsespermat?
      Aga miks panna hoiatussilte, nagu ajalugu on näidanud, siltidest nagu “Miinid!”, “Ettevaatust, heterod!”, “Eravaldus”; “Suitsetamine keelatud” kinni ei peeta.
      Pigem siis tuleks sääskedele arusaadavas piktogrammkeeles hoiatused tätoveerida Larko nahale.


Möirga ja ulu

