Minuga ei mölise


Mul on Mafia Warsis 151 level. 1001 Energiapunkti. Ja tervist on mul 126%. Ma elan teid kõiki üle.

Üldse, palju teil Stamina on? Mul on 51. Ja ära arva, et kui su maffial on 250 punkti kaitset, et siis mina oma 1300 punktise rünnakuga sust jagu ei saa?

Üldse, te olete vaesed.

Mina teenin tunnis 23 miljonit dollarit. Ja mul on ka pool miljardit rubla inflatsioonis hoogu kogumas.

Oma autosid, lennukeid ja laevu üles lugema ei hakkagi. Lemmikloomaks Piibelpüüton muideks. Ja mul on tutvusi kõigis luuleteenistustes.

Nii et olge vaid, vanamutid. Mis siis, et te nii vanad ei olegi. Ega mul ju ka neid asju tegelikult olemas pole. Need on vaid nullid ja ühed kusagil meerikamaal asuvas serveris.

Kes aga ütleb, et teie maailm, pangalaenud, sääserikas suvi ja haukuv naabri koer on reaalsus?

Published in: on juuni 21, 2010 at 7:50 p.l.  2 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/06/21/minuga-ei-molise/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentaariLisa kommentaar

  1. Sul on küll muljetavaldav virtuaalvarandus, kuid mul on hetkeseisuga 8,5 liitrit reaalseid vedelikke, millest 0,5 liitrit Torni viina vanataara eest soetatud. Nii et väga hull pole olukord meil kummalgi. Piisaks ainult maavanemal tarkust jätta pühade alkokauplemist oma määrustega segamata, raisk!

    L@SSIE: Tule või Paldiskisse jooma. Paraku pole meil nii lollakat maavanemat kuskilt võtta, kes Tartus alkoholitarbimist keelustaks, muidu võiks siingi vanaraua eest umbe juua. Palju kilosid ka vanarauda oli?

    • Seda ma ei kaalunud, kuid väga raske ei olnud. Enamus oli ikka õllepurke ja plastpudeleid. Kaks suurt kotti oli vaja et neid taaramasina juurde tassida.

      Maavanem on siin mõistuse pähe võtnud ja keelud-käsud välja kuulutamata jätnud. Eile juba käisin Sassi juurde toomas, homme tuleb ehk Torni varusid täiendamas käia.

      L@SSIE: Tore, et sa oled ka lõpuks spordiga tegelema hakanud. Tuleb kasuks. Meie kansis öeldakse, et sportlik vorm peab tekkima pudelite taarapunkti tassimisest.
      Ja et mees peab jooma niipalju, et tema taarast saaks toita perekonna.


Möirga ja ulu

