Heterode külastus lõppes liimimürgitusega


Õhtul on mul sügav depressioon nagu tavaliselt, ei viitsi midagi mõistlikku korda saata, ainult lammutan vaseks ühe tolmuimeja ja kavatsen sama eesmärgiga ette võtta ühte vana kuvarit.

Kui heliseb telefon, see postmodernse ajastu piinaja. Ja teatatakse, et on varsti oodata kahte mitte esimeses kainuses heterot. Nimetame neid koodnimetusega Irmi ja Ärni. Teadjad teavad ja need, kes ei tea, ei tea niikuinii.

Irmil ja Ärnil on muidugi suur mure. Kaasas on neil suur kahekäeõlu. Kuid, veel enne, kui see õieti avatuks saab, pöördutakse minu poole verbaalse avaldusega: “Anna raha.”

Irmi on tagasihoidlikum kuid visam. Tema lepib 25 krooniga. Ärni on konkreetsem, kuid tagasihoidlikum. Tema tahaks sajalist.

Viisaka võõrustajana pakun neile süüa. Raha ei anna, sest raha ei ole. Millal tuuakse, ei tea ka. Pensionini on veel oma 50 aastat oodata, kui vahepeal mõni psühhiaater ei halasta.

Heeringas kaob kui tead isegi millise pimeda ja karvase looma auku. Mis teha, kui inimloomad on kaua söömata, kuid mitte joomata.

Järgneb jällegi rahanõudmine. Irmi on agressiivsem, Ärni isegi taandub oma nõudmisest. Bockist tiivustatuna leian neile täiesti ootamatust kohast suitsu. Nimelt on Nessu, va pusinäpp suutnud tugitooli taha neli kasutamata sigaretti tekitada.

Needki kaovad sinnasamusesegi auku, kust metroo välja käib.

Ma ei saa aru, kuidas nii kiirelt suitsu ja õlut tarbida suudetakse.

Kuid suudetakse. Käin välja oma Pirogovist püütud Alexandri.

Ja teen külastajate tungival nõudmisel putru.

Irmi üritab mind abistada, kuid tekitab paraku vaid segadust.

Segadust ma ei salli, minu kodus peab valitsema Kaos! Seega saadan Irmi tagasi lamisema.

Lamiseb ta vahvalt. Kakerdab ette ja tahapoole ning ajab õlle ümber. Alexandri õlle, mõtelge. Õnneks koristab ka.

Ärni üritab selles kaaslaseks olla. Ta topib Irmile kätt püksi, mille peale saab vastuseks kõrvakiilu.

Abielupaar, mõtlen. Kui peksavad, siis armastavad.

Pudru keemisele järgnevad järjekordsed suitsuraha nõudmised.

Üks hetk viskab mul kopsu üle maksa ja ma sõiman Irmi läbi. Korralikult nii, nagu mina seda ainult oskan. Ma olen ikkagi Kertu Rakke õpilane, kas tead.

Irmi hakab nutma.

Kui puder valmis saab, heliseb jällegi piinaja. Helistajaks on see mees, kes mulle võlgu on, aga kes kunagi ära makstud ei saa, ehkki tal on raha ja ta kogu aeg homseks lubab, st Vahur.

Kõrvale kuulen külmkapiukse haugatust.

Mida sealt otsida on? Mõtlen ja vastus valmib kiirelt. Nimelt oli Irmi endale kühveldanud tulikuuma ja veel valmisküpsemata putru. Ja muidugi oli tal vaja kohemaid midagi sinna peale valada.

Külmkapis on tõesti olemas purk, kuid selle sisu sobib kõige paremal juhul vaid välispidiseks kasutamiseks.

Nimelt on purgis PVA liim.

Irmi vaene loom, mõtles, et see on miski jogurt, valas selle pudrule ja haukas.

Paraku ei kõlba PVA liim erinevalt tapeediliimist toitumiseks. Hiiumaa mees Kert sai eelmisel aastal küll edukalt hakkama tapeediliimist ja riisist valmistatud pudru söömisega ja pole senimaani surnud ega mehele läinud.

PVA-liimi toiduks kadutamise kohta mul retsept puudub.

Kuid Irmi kordab üpris segasel ilmel: “See on mürk. See on mürk.” Ja Ärni lisab elutargalt : “Nüüd sa liimisid oma soolikad kinni.” Tundub, et tal on oma kaaslannas sügavalt savi.

Irmi hakkab jälle nutma. Siis ta ütleb midagi solvavat ja ma panen ta jälle nutma.

Türa, ma ei sallin mölisevaid naisi.

Viimaks nad põgenevad. Ärnis on tunda leplikku rahunemist. Kuid Irmi ähvardab veel minnes: “Mul on sinu telefoninumber”

On tal jee, enne kui ta helistas, vastati talle telefonist minu häälega: “Kaitsepolitseiamet.”

Paistab, et Irmile hakkas minu pool meeldima.

Published in: on juuni 17, 2010 at 10:35 e.l.  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/06/17/heterode-kulastus-loppes-liimimurgitusega/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLisa kommentaar

  1. Ja meie kodon mõtli, miks tegelane na haige um 😛

    L@SSIE: Kuhu see Irmi ka välja ei jõua…


Möirga ja ulu

