Täna ma naisi ei löö


Ei. Mina ei ülba. Et ma oleks ka kuhugile sõitnud, kuhugile Kamputšhea karuperse ja saan seal iseendaga väga hästi läbi.

Ma lihtsalt istun terve päev otsa kodus.

Ja ei viitsi mitte munnigi teha. Ehkki teha leiaks sittakanti, nagu alati. Ka sroogiks universumi 8. korruse juhtmetest puhtaks. Või parandaks oma lillad püksid ära. Või kirjutaks kellegile ja midagi, mille eest saaks ehk midagi.Või teeks midagi või veel midagi, näiteks koristaks toa ära.

Tegelikult mul on millegagi ülbata. Ma olen nii laisk. Ok. Püksi kusta ikka veel ei viitsi, aga sellest palju puudu ei ole.

Mis teha, kui Comarketis müüakse 25.- eest kiloseid kooke, millest võib ennast oksendamiseni täis õgida.ei söö Xanaxit, et kogu maailmale kuulutada, kuivõrd übermench ma olen. Ega käi ka maanteeratta seljas mööda linna udjamas, endal silmad pungis peas ja veremaik suus, kuid kilomeeter aeglasemalt sõita oleks ju häbiasi.

Ja ma ei viitsi enam isegi raamatuid lugeda. Rotid närisid keldris Derrida kaanest tüki ära. Ja ampsasid Alliksaart pealevõtuks peale. Vat kus rotid, neil on hea maitse. Samas kõrval vedeleval Rex Stouti ei puutunudki, võibolla oli köide liiga pehme.

Jah, mul on õigust olla ülbe. Ma ei viitsi enam välja minna. Söön ennast siinsamas ümmarguseks.

Published in: on mai 27, 2010 at 7:54 p.l.  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/05/27/tana-ma-naisi-ei-loo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLisa kommentaar

  1. Paistab, et see päev oli päris laialdaselt hea laisklemiseks ja enda ümardamiseks (ja banaanikala püügiks).
    Pakun välja kuulutada 27. mai ülemaailmseks laisklemise päevaks.

    P.S. mina loen: “Täna ma naisi ei söö”

    L@SSIE: Tegelikult on see päev laisklemiseks sama halb, kui kõik muudki päevad. Aga mis teha, paistab, et kevadine depressioon hakkab üle minema suviseks masenduseks.


Möirga ja ulu

