Täielik katastroof.


Sellest ajast on nüüd möödunud mitu pikka päeva ja mõned piinavad hommikud, kui ma viimati korralik ja kaine kodanik olin.
Mis vahepeal juhunud on? Paljugi.
Kõigest ei sünni rääkida. Igatahes sai kohtutud Nõmme marmorroosikesega. Paljudel inimestel palju õlut käest ära joodud, vahest teravavamatki kraami.
Nähtud sai posti otsa roninud kirikuõpetajat ja talguliste eest põgenevat Tõnu Trubetskyt. Sain teada Hiiumaa soode saladuse ja tean nüüd, et “Turmi” kaaperdada on mõttetu.
Volbriöö möödus rahulikult. Pilt kadus eest Botaanikaaia kontserdil ja tuli tagasi Lodjakoja saunas kell kuus hommikul.
Mis vahepeale jäi, siis teadki, ma olengi tõesti selline.
Mis mu kainusele tõi oli fakt, et Zavoodi ilmus halliks ja vanaks jäänud Aapo Ilves, kes lausus, et ma oskavat hästi kirjutada.
Ma kardan. Ma kardan.
See võib juhtuda. Et mind tabab deliirium ja ühel heal hommikul ärkan ma selle peale, et aknalaual seisab 30 cm pikkune roheline Artur Rinne ja annab Privaatkonserdi

Published in: on mai 2, 2010 at 1:35 p.l.  Lisa kommentaar  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/05/02/taielik-katastroof/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Möirga ja ulu

