Kas Minul on võimalik Tallinnas ellu jääda?


Ilmselt ei ole.

Vat Tartus elamisega on ikka nii et kellegi hääl küsib läbi telefoni: “Kas ma saaksin tulla ja 1) aidata mul vanaemale põrand alla panna, 2)keerata IV korruse tibile pistik paika, 3) võtta kaks kilo punapeeti; 4) saada kaks tasuta Atlantise piletit.

Kõigi nende kummaliste pakkumiste vahel varieerides on mul õnnestunud elus püsida ja isegi teatav õllekõht ette koguda.

Kuid Tallinnas pole mul isegi kuhugile ööseks minna.

Ok, Paldiski maantee alguses tegelikult on kaks lahtiste akendega mahajäetud ja veel päris tervet maja. Kuid nende pärast tuleb ilmselt kodutute ja süütajatega võidelda.

Ja teine asi, et Tallinnas ei helista mulle vahetevahel töödega hättajäänud libatöölised, kassikantseldajad ja lihtsalt need, kellel raha või jooki ülearu on.

Pudeleid parkides vedeleb, selles pole probleemi, aga kus taaravastuvõtupunktid asuvad, selle kohta mul ka püha ilmutus puudub.

Tegelikult mulle ju Tallinn iseenesest meeldib, seal on palju mõnusat paekiviarhidektuuri, 30ndate “Tallinna” puitmajad ja hakid ei karju ka nii töllakalt pidevalt kui Tartus.

Aga kui süia pole kedagi ja teha mitte munnigi, siis paljast meeldimisest ei aita.

Kusjuures, Bling, Bling, see aasta tuleb mul ilmselt kõigi muude möödaveedetud aastate jooksul enim Tallinnas viibimist. Tervelt 5 korda on mul luba veel sinna tasuta sõita.

Lisaks muidugi need pakkumised, millest ma veel mõhkugi ei tea.

Published in: on märts 31, 2010 at 12:34 p.l.  4 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/03/31/kas-minul-on-voimalik-tallinnas-ellu-jaada/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentaariLisa kommentaar

  1. Ma siis jauran siin postituse kommentaarides edasi, kuna eelmise all enam “vasta” varianti ei antud 🙂 :
    Võid päris kindel olla, et osa tallinlasi ei ole Savipätsiga rahul, ainult et mida teha, kui nad on juba vähemus, sest eestlased on Tallinnas viimaste andmete järgi vähemus, venelased aga loomulikult pooldavad Suurt Isakest. Kõik eestlased muudkui vinguvad kui õudne Tallinn on ja et sealt tuleb kiiresti-kiiresti põgeneda, täpselt samamoodi nagu suuremas plaanis Eestistki – kuidas siis üldse asjad paremuse poole saavad minna, kui raskuste eest lihtsalt jalga lastakse? Paistab, et pole sõda vajagi – kõik antakse lausa vabatahtlikult käest…

    L@SSIE: Aga osa Tallinlasi on kindlasti ka Savisaarega rahul – linnaliinibussid sõidavad, küte on majades olemas, isegi tasuta puid jagatakse. Mõned on ju lihtsalt rahul sellega, mida silmaga näevad.
    Ja Savisaar oli ju see mees, kes pani Tartus migratsioonipumba seisma, kui ta majandusminister oli. Muidu oleks meil siin kõik kohad Sri Lanka pommivöödega neiukesi täis ja Taliban tõstaks pead. Mis muidugi mõnes mõttes Eestile kasuks tuleks. Minu arvates kuluks eesti naistele paarkümmend aastat Talibani võimu ära. See hävitaks neis ülemäärase ülbuse.

    • “Minu arvates kuluks eesti naistele paarkümmend aastat Talibani võimu ära. See hävitaks neis ülemäärase ülbuse.”

      Või tuleks pommivööd moodi 😀

      L@SSIE: Pommivööd on juba moes. Sest ühiskond, kus mees on teisejärgulisel kohal võitleb ühiskonna vastu, kus naine on teisejärgulisel kohal.

  2. Toompea tuleb ära müüa ja Savisaar ära süüa – lihtne

    L@SSIE: Kes seda ülehinnatud lobudikehunnikut ikka tahab. Ja Ma arvan, et vana looma liha ei kõlba süüa. Vanade koerte magudest pidada mürgituse saama.

  3. Tänamatu bastard. Ei ühtegi ilusat sõna Nõmme kohta. Ja kas mina jätsin su lageda taeva alla? Kuidas sa võid olla nii ükskõikne isegi pärast “Kapten Vrungeli” maratoni.
    Vaadakem realiteetidele näkku Nõmme siiski veel esialgu on Tallinna osa.

    L@SSIE: Vaat Nõmme kohta tuleb veel omaette kästitlus. Ja senikaua on Nõmme Tallinna osa, kuni Nõmmelased seda aksepteerivad.Mingi rahvareferendumi tulemusena peaks see keskmisest Tallinlasest rohkem teenivate inimeste linn ühe pauguga saama lahti nii Tallinna näljarottide toetamisest kui keskerakonna võimust.


Möirga ja ulu

