Välja pakkuda teatripilet! Tasuta!


Lugu siis selline, et mul on homseks, pühapäevaks, 21.03.2010, kella 16.00ks üle üks pilet Vanemuise etendusele “Huntluts.”

On päris hea etendus.

Aga teeme nüüd nii, et kes tahab kandideerida vakantsele teatrikohale, see kirjutab siia kommentaari ja jätab mingi kontakti. Kui huvilisi on rohkem kui mitu siis võidab see, kes kirjutab pikema kommentaari.

Üks viga selle teatriskäigu juures on küll. Nimelt ma istun ise kõrvalkohal. Nii et sisuliselt tuleb pileti saanud inimene minuga teatrisse.

Published in: on märts 20, 2010 at 12:14 p.l.  2 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/03/20/valja-pakkuda-teatripilet-tasuta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentaariLisa kommentaar

  1. Ohsaaa 😀 Kuulsusega teatrisse 😀 Ma ise küll tulla ei saa, erinevatel põhjustel, aga mul on üks sõbranna, kes on meeletu L@ssie fänn, ja tal oli hiljuti sünnipäev ka 😉 Kui sind grupied ei hirmuta, siis kirjuta mulle riin14@hot.ee ja ma annan sõbranna kontaktid.

    (Kas sa ise ei karda, et kui sul on päevas mingi 300 lugejat, siis tekib sul 300 eepose-pikkust kommentaari siia?)

    L@SSIE: Mina ja vännid? Naissoost? Ennekuulmatu, keegi teeb vist nalja.
    Aga jah, ütleme, et homme kell 12 ma teeks otsuse.
    Ja kusjuures mind käib lugemas umbes 1000kond tegelast, õnneks enamus Tartus ei ela ja kommentaare ei kirjuta

  2. ma tahass küll hirmsaste lässiga teaterisse, aga ma olen ka kole kaugel ja hõivatud.

    aa su fännkluub on juba seaduslikult lubatud eas. mis ei tähenda, et seda ära peaks kasutama 😉

    L@SSIE: Kui hea, et küll sina meil veel vanemas vägistamiseas oled, ausõna.
    Aga noh, sul on alati võimalus välja kärrata. Talskas on päris häid teatrietendusi olemas, mida ma olen nõus vaatama kasvõi koos vanakuradi vanaemaga.
    Ja ma arvan, et minu maaletoomine on odavam kui näiteks mõne vähetuntud bändi kehv kontsert.


Möirga ja ulu

