Olen hullumagnet


Pärast päikeseloojangut ilmuvad meie koduuniversumi pikkadele ühendusteedele olendid, keda ainult päevasel ajal liikujad ei näe. Kuigi nad on nende olemasolust kuulnud öisesse vahetusse ruttajate käest.

Isiklik kogemuse puudumine ööelukatega suhtumisest tekitab väära arusaama öiste olendite käitumise eripäradest. Arvatakse, et öised kondajad on vargad, vägistajad maniakid, kes vaid otsivad praona lahti jäänud ust, et sealt sisse imbuda, toas tuled kustutada ja siis asuda oma lemmiktegevuse kallale.

Ja, kallid päevased inimesed, nii see just on. Mina, vana universumi valvur võin seda kinnitada.

Päikeseloojangul hakkab linn kihama. Hämarikus hakkavad liikuma joodikute ringkäigud. Joodikud kõnnivad, kõige tähtsam kõige ees, avatud pudel ees, ringiratast ümber poe. Kilavate silmade ja peakotiga heterod üritavad suitsu küsimise eesmärgil üles nümfomaani pisikesse tarre trügida. Ja see kes jõuliselt vastu ust kolgib, see on suisa vikatimees ise.

Eile, paar tundi peale päikeseloojangut kolistas keegi ukse taga. Vaatama minnes nägin ukse taga 9. korruse korteriomanikku ja tegin talle ukse lahti.

Kuid paraku ukse taga pesitses hoopis sookoll Nuki, kes oli korteriomanikust poole juba ära söönud ja hoidis veel närimata alakeha püsti.

Niisiis Nuki pääses tuppa. Üllataval kombel ta ei teinudki kohesel ründavat kavatsust, vaid hakkas hoopis rääkima sellest, et ta olla kunagi mu juurest rariteetse A. H. Tammsaare pildiga kunstiteose ära varastanud.

Et, tema olla püha kristlane nüüd ja et ta tahab kõik oma patud üles tunnistada.

Mille peale mina esitasin väite, mida ma ühel  suvel ühe täpsemalt teadja käest kuulsin. Nimelt olla Nuki olnud ühe poisiga koos vannis, jah just niimoodi, kui te mõtlete.

Niisiis süüdistasin Nukit peegelpõranda peal kükkide tegemises.

Nuki muidugi teatas selle peale, et ta pole pede, vaid bi. Mis peale ma küsisin talt, et kuna sa viimati naisega seda rüvedust tegid, mis ühe normaalse inimese räpaseks heteroks muudab.

Nuki vastas, et 2 aastat tagasi. Oli olnud juhtum, kus ta koinis mingit luuda mensu ajal, ja see luud oleks võinud põhimõtteliselt vanuse poolest talle emaks olla.

Niisiis Nuki kahetses pattu. Ikka seda Tammsaare varguse asja. una kogu maailm on jõhkralt füüsiline, siis soovis ka Nuki füüsilist karistust.

Ta palus, et ma teda lööksin.

Mille peale vastasin, et karista end ise.

Nuki võttis hoogu ja lõi endale rusikaga ninna. Purjus joodiku otsekohesusega.

Nuki pole just eriti löömamees, kuid ninast vere välja sai ta küll.

Tema ninast välja tilkuvad veretilgad segunesid eilsetega (üks punkariplika mõõtis toolilt mööda istununa ninaga maad, no oli selline loll juhtum).

Nuki tormas röökides ennast pesema.

Ja hakkas siis kanni käima.

Kõige lihtsaim viis temast lahti saamiseks oli Nukile anda A.H.Tammsaare pildiga seotud rariteetne kunstiteos ja öelda, et mingu ostku endale selle eest kahekäeõlu ja valagu see endale kõige vägivaldsemal teel otse ninasõõrmest sisse. Ühesõnaga, mees mine tapa ennast ära ja vaata, et su laip enne suve lume alt välja ei sula.

Published in: on veebruar 10, 2010 at 9:03 e.l.  5 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/02/10/olen-hullumagnet/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentaariLisa kommentaar

  1. L@ssie Va peer ma ütlesin et ära kasuta mu nime 🙂
    Ja pealegi polnud ma midagi nii täis
    L@SSIE: Sa oled inimkonna ravitav haigus. Kas sa tahaksid olla mu algava sarimõrvarikarjääri esimene ohver?

  2. Heh, rahatähte rariteetseks kunstiteoseks nimetada! 🙂 Mul võttis suisa aega, enne kui aru sain, millest jutt 😀 Keegi mu esiisadest pidas järelikult elektriku ametit…

    L@SSIE: See esiiisa elas kindlasti 15. sajandil ja rääkis kõigile, et inimesed hakkavad läbi õhu rääkima. Loomulikult pandi mta kinnimajja, kust tema järglased senimaani pole lahkunud…

  3. ei mul poleks selle vastu mittekui midagi Lassie aga tead Nagu prügi olen ka mina taaskäitletav niiet Hauka Pussu ja kannata ära Inimkonnal on mind veel vaja

    L@SSIE: Sind kui kõige ebaatraktiivsemat inimkonna esindajat saadetakse läbirääkimisele tulnukatega, kes meie planeeti vallutada tahavad. Nad näevad sind ja pöörduvad tagasi…ja Nuki päästis inimkonna, temaga paarituvad kõik maailma naised ja värdjaid saab rohkem.

  4. ei mul poleks selle vastu mitte kui midagi Lassie aga tead Nagu prügi olen ka mina taaskäitletav mind ei saa nii kergel teel nagu sarimõrv Ära kustutada Ühiskonnast
    sest kui Sa mu maha lööksidki siis Oleks tõenäoline et mahakkaks Haisema ja sellega reedaksid sa oma heateo Ühiskonnale Aga jah Inimkonnal on mind veel vaja seega Paneme selle plaani ootele ja paku mulle seda varjanti uuesti Viljandi Folgi Ajal

    L@SSIE: Sarimõrva jaoks on ikka vaja vähemalt 4 Nukit, kuid ma arvan, et Nukide tapmise eest karistada ei saa.

    • Oh sind küll lassie 🙂

      L@SSIE: Anunüüme alkass teisest tsivilisatsioonist?


Möirga ja ulu

