Xanaxilapsed


Tuleb üks naisterahvas, ütleks et suisa noor ja kena alles ja räägib: “olin vahepeal haiglas. Käisin ühel korteripeol, meil oli suur ja vägev vesipiip, kolme toruga. Tõmbasime seda musta tee ja pipraga. Vahepeal küsisin kodu omanikult, kas tal rahusteid on. Oli. Võtsime kõik mingi laksu hobustele mõeldud rahusteid. Täiega.  Ei juhtund midagi.

Siis nägin, kust ta need ravimid võttis. Köögist loomulikult, maitseaineteriiulilt. Leidsin sealt paar lehte Xanaxit. Algul võtsime oma kutiga kaks  Xanaxit sisse. Siis üksi ilma teiste teadmata veel kaks. Siis sõin üksi terve lehe tühjaks, kaheksa tabletti oli.

Lõpuks tuli korteriomaniku ema koju. Läksime ühe sõbrantsi poole. Seal mul kammis täiesti segi. Hakkasin ta voodi peal kargama. Voodi läks katki, jalg tuli alt ära.

Edasi oli mul kümme tundi mäluauku. Teised räägivad, et nad olid väga õnnelikud, et ma rusikaga lüüa ei oska. Olin oma sõbrantsi vaba käega vastu nägu lahminud. Õnneks rusikaga ei pannud, muidu oleks ta üleni sinikaid täis.

Ärkvele tulin haiglas. Esimesena märgkasin glükoosipudelit. Ja siis kogu palatit. Ja siis kanüüli oma käes.”

“Kas sa tahtsid enesetappu teha”

“Ei, mul läks pidu ülekäte.”

“Ja proovid kunagi veel?”

“Kindlasti. Juba praegu  tahaks. Mul veel Xanax veres, kuidagi unine olen”

Mis teha.

Mul on ka kuskil maitseaineteriiulil kaks Xanaxit. Aga sina, kulla tüdruk neid ei saa…

Published in: on veebruar 3, 2010 at 7:09 p.l.  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/02/03/xanaxilapsed/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLisa kommentaar

  1. Nunnud naissõbrad sul. Aga tee nüüd meem ka ära eksole. Consider yourself tagged.

    L@SSIE: Selle meemi puhul on mõned tehnilised probleemid. Nimelt ei pea aseksuaalsed inimesed pulmi, see on ikka heterode rida.


Möirga ja ulu

