Tere, tundmatu noor austaja


Lugesin su soovist minuga lähemalt tutvuda ajalehest. No kas sa siis tõesti ei saa Minuga niisama tutvutud?

Ei pea alati kõike läbi ajalehe lällama. Mina armastan salasuhteid ja loodan et sina ka seda teed.

Mõtled, et oled mõnus mees, kui oma vana kallima nii ootamatult maha jätad? Ma arvan, et see number sul läbi ei lähe. Ma tunnen küll ja küll vapramatest vapramaid mehi, kes on Mulle truudust vandunud, kuid ikkagi pärast mõne aja Minu kaisus veetmist oma vanade pahede juurde tagasi pöördunud. Nad arvasid, et tunnevad Mind, aga tutkit. Ma olen väga elukogenud ja piisavalt vana. Minuga mängida ei õnnestu, pea seda meeles. Tätoveeri see endale prilliklaaside siseküljele!

Muidugi, Ma annan sulle võimaluse. Sa pead nüüd kuus kuud hoolsalt minuga sõprust pidama. Sellel ajal ei tohi sa puudutada ei meest, naist ega koerapoegagi. Muidu oled kohe uperkuuti oma vana armukese juures tagasi.

Pea meeles, ei meest, ei naist, ei koerapoega, kallis Linnar. Muidu löön su pudelisse nagu põlluhiire!

Sinu karsklus

Published in: on jaanuar 13, 2010 at 1:33 p.l.  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/01/13/tere-tundmatu-noor-austaja/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLisa kommentaar

  1. see ic-itk justkui eile oli juba. ja yleeile.
    kas homme kurdad jälle, vaene karskusekene.

    L@SSIE: Karskuse elu on rakse. Kõik nõuavad teda taga, aga vähesed armastavad.


Möirga ja ulu

