Sõima mind numbrite keeles


Arutleme universumi peastaabis ühe kohaliku külamehega tähtsaid maailmaparandamise asju (ikka seda kuidas korraldada kahe eraldi riigi vahelist õhuvahetust), kui sisse tormab väikeste tisside ja prillidega madu ja kukub kõrgendatud häälega pröökama. Temal on nimelt masuaeg ja ta ei taha maksta kõrgendatult palju kütte eest.

Nimelt olla tal toas tervelt 19 Celsiust sooja.  Seda on muidugi liiga palju. Lubasin talle, et langetan tema toas temperatuuri 19 Fahrenheitini. Ja kui siis veel mölinat on, siis saadan ta sinna, kus sooja on 19 Kelvinit.

Ja mulle tuleb meelde, kuidas üks noor kena kinnisvarafirma omanik samale maole kunagi ütles: “Kui sul tahtmist mind sõimata on, siis palun sõima mind numbrite keeles. Ma tean väga hästi, mis minu töötund maksab ja ma olen sind nõus ära kuulama 2000 krooni eest tunnis.”

Published in: on jaanuar 5, 2010 at 4:12 p.l.  Lisa kommentaar  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2010/01/05/soima-mind-numbrite-keeles/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Möirga ja ulu

