90% probleemidest on põhjustanud naised


Mehed teevad ka lollusi. Need lollused kuuluvad selliste lõbusate ja lihtsalt lahendavate asjade hulka. Keegi on purjus peaga võtmed ära kaotanud. Keegi on purjus peaga ise kaduma läinud. Mõni paneb kogemata sigaretiga oma diivani põlema. Mõni oskab veekeedukannu duširuumi keetma panna. Mõni suisa naabri internetikaabli katki kaksata.

Need kõik on lihtsalt lahendatavad probleemid. Keera vaid vastavat kangikest või kutsu tuletõrje välja. Nende lahendamine on fun.

Kuid kui asjasse on segatud naised, siis muutub muidu nii lihtne probleem mõttetult emotsionaalseks. Kõigepealt hakatakse otsima süüdlast. Seda pahatihti valest kohast. Või kas süüdlast ongi olemas. Vahest kukub lumi lihtsalt katuselt alla teie auto peale, maadaam.

Ma tean küll, kes diivani põlema pani. Pole vaja karjuda, tuletõrjesireen teeb seda linna peal isegi meie eest. Itimees tuleb kohe, jah, kohe, näed hakkas juba jala Annelinnast tulema. Jah, ma juba helistasin  suisa kaitsepolitseisse.

Teine osa probleemidest ei ole nii lihtsalt lahendatavad. Või kas nad üldse ongi nii probleemid.

See polegi eriti tähtis, kas põhikirja järgi tuleb üldkoosolek kokku kutsuda 10 või 14 päeva pärast.Trepikotta magama tikkuvate asotsiaalide vastu aitavad trepikojas suitsetavad kriminaalid. See ei ole teie asi, et kolmandal korrusel elav noormees keskealiste härradega anaalseksi harjutab. Lapsevankrid ei mahu postkasti. Kütte hinda määrab linnavalitsus koostöös küttefirmaga.

Meestega probleeme lahendades on tagajärjeks kas kompromiss või koostöö. Naistega asju ajades on tulemuseks kuhjuvad pinged, lahenduseta jäävad lahtised otsad.

Kohtades, kuhu koguneb liiga palju agressiivseid naisi, hakkab toimuma lagunemine. Sellised territooriumid tuleks piirata kõrge tara ja valvepunktidega. Ja sisenemine oleks omal vastutusel. Tara taha pääsejatel peavad kaasas olema erivahendid ja kaitsesüst vaimse marutaudi vastu.

Põhimõtteliselt ma olen leidnud kaks laipa. Need mõlemad olid naisterahvad. Ühe maja tagant kaevust ja teise koostöös päästeametiga ühest korterist. Algul oli jahmatav kogemus, kuid nüüd ma olen juba harjunud. Ma leian neid mõnuga.

Published in: on detsember 17, 2009 at 10:05 e.l.  10 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2009/12/17/90-probleemidest-on-pohjustanud-naised/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 kommentaariLisa kommentaar

  1. 😛
    Selle kirjatüki järgi jääb mulje, et ka kõik seadusandlikud alused ja kohtusüsteem on NAISTE poolt välja mõeldud, et MEHI kiusata. 😛

    Ka lähenemine asjale 😉

    L@SSIE: Seadusandlus on elukaugeks muutunud alles viimase sajandi jooksul käsikäes naiste emantsipeeretamisega.
    Varem ikka löödi kõik hälbekäitujad lihtsalt maha ja polnud edasisi probleeme nende toitmise ja kasimisega. Praegu aga tõesti – luba siia, kooskõlastus sinna ja siis pea hinge kinni, et mingi uus määrus su tööd kassipasaks ei muudaks.

  2. kusjuures 90% kogu jamadest on pisiprobleemid ja 10 % globaalsed.neid suuri jamasid siis mehed põhjustavadki, kuna on kogu oma mõistuse naiste põhjustet pisiprobleemide peale ärritumisega raisanud 🙂

    L@SSIE: Võimalik. Trooja sõda näiteks puhkes ka naisterahva pärast ja meeste jaoks oli loomulikult pisiprobleem sõtta minna. Moslemitega sõditakse ka sellepärast, et euroopa naised ei taha kanda juukseid rätiku alla ja käia mehest kolm sammu tagapool ja taluda seda, et tal veel mõni naine on. Alati annab igaltpoolt naist otsida. Nii Hitleril kui Stalinil oli enne diktaatoriks muutumist naine, kes enesetapu tegi. Süvapsühholoogilist mängu mängivad need naised, ja mehed on nagu laborirotid nende käes.

  3. Kui ma telefoni ära kaotan siis on just mees see, kes sellest probleemi teeb- saan mina sõimata ja õienda kui loll ja lohakas ja mida veel ma olen, et varga käeulatusse sattusin… Kui tema telefoni ära kaotab, siis käin mina seda igaksjuhuks üksi baarist järgi küsimas ja telefoni mitte saades annan talle enda vana ning ostan isegi uue sim kaardi. See oleneb inimestest mitte meestest ja naistest. Mõnel lihtsalt on pisiasjadest ükskõik, mõnel ei ole… Sa teed liiga suuri üldistusi vaid oma väikesele nägemusele tuginedes. Kui mul teetassist vett maha loksub on see probleem mehe mitte minu jaoks. Kust otsast nüüd siis võtta.

    L@SSIE: Varga eest ei ole keegi kaitstud. Ehkki minu arvates on enamus kadunud telefonidest ikkagi inimeste poolt kaotatud ja nende edasine saatus sõltub sellest, kui aus on inimene, kes neid leiab.
    Ja ma ütleks et vähemalt minu ümbruskonnas on just see pisiasjade kallal norimine naiste pärusmaa. Olulised asjad jäetakse kõrvale – et meil on elamise hind ikka veel sama odav kui 2001.a., mis siis et kütte hind on taevas ja elektri oma kosmoses.
    Ja kuskil naisterahva territooriumil ei julge ma teetassi puudutadagi, sest kui sealt maha tilgub, siis on see põhjus rääkida teistele, kui joodik ja pervert ma ikka olen.
    Vat mind ongi mind ümbritsevad naised selliseks kasvatanud. Ma hammustan nüüd vastu. Ja loodan, et valusalt.

    • L@ssie, take it easy 😉

      Naised on head, ausalt… 🙂

      L@SSIE: Vat ei tea, pole inimsööja. Mingilt inimsööjate saidilt küll lugesin, et kõige paremini pidada maitsma noored neiud vanuses 19 – 21. Ma olen küll neiuverd joonud ja see maitses päris hästi, aga kuidas liha maitseb, seda ma seni ei tea.

    • Olen juhtinud organisatsiooni, kus töötas 80% naisi. Olen saanud võrrelda poiste ja tüdrukute sirgumist täiskasvanuks. Ja saan tõdeda, naised on meestest targemad. Meile on lohutav ja mõnele õnneks, et nad pole sama edevad kui mehed, muidu leiaks neid türbiinidelt kordades enam. Naistel on suurem vastutustunne pere ees ja nad lihtsalt loobuvad vahendeid valimata karjäärist. Nojah, mõnel erandil on indu end piivannis ilmutada, aga see on ka tema äri ehk. Noored naised, kes meil riigikogus, on säravaim näide naiste võimekusest. Sellel mehel veab, kes oskab leida naise ande. Ainult naist kadestades, hakkame nokitsema ja looma tema puuduseid.Tegelikult meie puudused ületavad naiste oma samavõrd, kui peaministri palk koolipapa oma.

      L@SSIE: Täpselt. Naised on kõigega võimelised hakkama saama, aga palun ärge piinake mehi.

  4. Mina pole muideks viimase 4 aasta vältel ühtegi telefoni kaotanud, võib-olla tulenevalt (osaliselt) sellest, et antud riistapuud pärast eelmise kaotamist pole üldse pruukinud. Oligi enda põhjustatud kuid lihtsalt lahendatav probleem.

    Pole meeles, et keegi meesterahvas oleks mind joobeseisundi, kasimata välimuse, rõveda keelepruugi või muu sarnase pisiasja pärast noomima kukunud. Järelikult pole need meeste jaoks probleemid. Probleemi tekitavad naisterahvad, kes peavad vajalikuks mulle vastavaid märkusi teha.

    L@SSIE: Mu ainuke telefoni kaotamise kogemus oli Mootorlaeval “Pegasus” kus toimus “Vennaskonna” kontsert. Istusin ja nautisin kontserti, kuid ei pannud tähelegi, et telefon taskust välja libises. Pärast avastasin telefoni puudumise 10 minuti pärast, kuid keegi, ma isegi kahtlustan, kes olid selle juba pihta pannud ja jehhat teinud. Selle kellegi nimi oli Leena.

    Tõeboolest, ka mind pole joobes olemise või millegi tegemata jätmise eest solvatud. Ka välimus pole meestele ette jäänud.
    Kui purjus olen, siis palutakse viisakalt lahkuda ja teinekord kaine peaga tagasi tulla.
    Kuid olukord on teine, kui ligi satub naisterahvas. Siis on ebameeldivad väljendid kiired tulema. Tõsi küll, mitte kõigil. Aga parem igal juhul ohutusse kaugusesse hoida.

  5. Murtud mees võib maailma hädades naist või naisi süüdistada. Alati on võimalus naisi ignoreerida ja ütleb ka vanasõna, et targem annab järele. Pole midagi õnnetumat kui kaotada siht ja võtta omaks naiste mängu reeglid.

    L@SSIE: Jah, seljataga klatsimine, inimese desorienteerimine, psüühilisest tasakaalust väljaviimine, pidev halvustamine jne. Ma pooldan siiski igasuguses suhtluses teise partneri austamist ja üritan seda ka täita, võibolla alati ei tule see välja, sest keegi on suutnud mu tasakaalust välja viia.

  6. Mul oli kunagi mees, kelle käest sain võtta isegi kinnaste kaotamise eest.
    L@SSIE: Sain isegi täna kinnaste kaotamisega hakkama. Nimelt märkasin, et üks on kadunud ja viskasin teise minema. Pärast tuli teine seljakoti taskust välja. Juhtub.Tegelikult oligi neil aeg prügikasti minna.
    Praegune pahandas vaid siis, kui rahakoti koos dokumentidega ära kaotasin. Tema nimelt dokumente kaasas ei kanna ja enne rahakoti kaotamist oli isegi kaardid sealt välja taskusse tõstnud, alkoholi poolt tekitatud loogika abil. Ma leidsin oma rahakoti siiski üles, pärast kõigi kaartide sulgemist, oli Undergroundis baaridaam Aveli hella hoole all.
    L@SSIE: UG on turvaline koht, sinna võid rahus nt. oma ajud unustada ja võid kindel olla et järgmisel aastal jaanipäeval see kindlasti veel alles on.

    Probleeme põhjustan nii naiste kui meeste eest ja olen seni ennast alati meheks pidanud, hoolimata ühe lapse sünnitamiskogemusest ja teise ootamisest. Sageli on isegi elukaaslane mind tranvestiitluses kahtlustanud. Oskaks veel üdini naiseliku näägutamise napsutanud teise poole kallal maha jätta, kuna enda seisund seda vähemalt kuu aega veel ei luba, oleks lahe.

    Kusjuures naiste suhtumine elusse käib närvidele, sõprusringkonnas enamus mehed ja kes mind paremini teab, usub, et tegemist pole heategevusliku voodirõõmude pakkumisega, vaid pigem õlleklaasi taga eluliste probleemide arutamine. Edaspidi toimub see vist küll pisut harvemini, sest pisike mähkmetega kodanik hakkab peagi mehise häälega oma osa nõudma, aga võrdõiguslikkus lubab ka issil vahepeal kodus istuda ja röökimist kuulata, et emme saaks pisut puhkama minna.

    L@SSIE: Nujah, pisikese röögitsa omamine muudab sageli omapärast mõtlemist omavad inimesed halli massi osaks, st. ka nemad muutuvad kõige pärast paanitsevateks ja närviliselt tõmblevateks truudeks riigikodanikeks.

    Ilma naisteta poleks ka sind, Lassie 😛

    L@SSIE: Oleksin ikka. Ainult natukese teisel kujul. Ma oleksin nt. see deemon, kes inimeste orientatsioonivõimet segi ajab.

  7. Unustasin kommentaari juurde oma nime lisada. Parandan vea, et teaksid, keda nüüd sõimata 😀

    L@SSIE: Kuradi hetero, või tegidki lapse valmis, no seda oli lootagi, ega need heterod ikka niimoodi lõpetavad…

    • Kaks juba tehtud. Ja oleks ma siis puhas hetero…Sai korra vale tee valitud ja eks inimene peab ikka kaks korda samasse pange astuma või siis kummagi jala otsa ühe, et pori ja lumega kuivem käia oleks.

      L@SSIE: Õnneks aseksuaaliks loetakse inimest 6 kuu möödumisel pärast viimast seksuaaltoimingut. Nii et lootust veel on.


Möirga ja ulu

