Verine vahejuhtum supermarketis


Ma ei tea, kuidas see juhtus, kuid äkki oli mul näpp verine. Parema käe nimetissõrm, mille peal otse käänukohal väike sentimeetrine haavake.

Keset linnatänavat, ma kahtlustan, et mõni vastutulija kandis oma riietuses teravaid elemente. Mõni kotisang või mantlihõlm või vanamutt oli oma kapjadele suures hirmus žiletirauad peale unustanud.

Igatahes pole ma selline tegelane, kes verd nähes minestab. Küll ise kinni jääb, olin arvamusel. Sest ega väga hullult ei tilkund ka, pigem selline väike punane kriimustus.

Olin parasjagu teel supermarketisse. Oma igapäevase leiva järele. Ja otsustasin tähistada Nirti raamatu väljaandmist potitäie tatrapudru söömisega. Ja talvesõjas hukkunud soome emalendurite auks ka hapukoort juurde lisada.

Kõnnin siis aga rahulikult poodi sisse. Kui äkki pistab leivadegustreerija hüsteeriliselt karjuma – “Appi keegi veritseb!”

No mis need paar punast tilka plaatide peal ikka teevad. Punane ju jõuluvärv ja puha.

Mina nüüd küll paanitsema ei hakkaks, kui keegi veidi veritseb. Noored naised, näh tilguvad ju korra kuus, aga ka ei nuta.

Igaks juhuks järgin soovitust minna infoleti äärde ja abi küsida.

Lähengi ja sellega alles päris kino algab.

Nimelt ei tea infoletis mitte keegi, mis asi on plaaster või salfrätt, millega ära pühkida saaks.

Alles turvamehe sekkumine, kes on mööda verejälgi kohale tõtanud, toob lahenduse. Turvamees nimelt toob kohale kõrgema taseme turvamehe, kes teab, kus esmaabikapp on ja toob siis nii viie minuti pärast plaastri. Millest täielikult abi on.

Samal ajal on kärmelt koristaja kohal – nende poes ju ei tohi olla  isegi jõulukuus tõepoolest ilusat punast plekki maas. Ma ei teadnudki, et mul nii ilus veri on, mis valgete põrandaplaatidega nii ilusti harmoneerub. Kutsu vaid veel päkapikud ka kohale ja pane verivorstid särisema.

Mälestuseks jätsin neile sinna poodi pisut tilkasid ostukorvi põhja.

Published in: on detsember 11, 2009 at 4:16 p.l.  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2009/12/11/verine-vahejuhtum-supermarketis/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLisa kommentaar

  1. zombied.

    L@SSIE: Ja te ei ta, kui palju neid veel on.


Möirga ja ulu

