Keskerakond ründab ja SDE ostab hääli võibolla


Jalutan mööda tormist räsitud Tartut. Toomel on mitmed puud upakil ja mujal linnas suisa neljakäpakil. Ka minu akent varjav kastan sai tormis kolmandiku võrra väiksemaks, nüüd ei julgegi toaes enam alasti ringi hilbata.

Ja see lollaka puu pärast pidin terve hommik otsa kirvega kopraonu mängima ja mahalangenud puud väiksemaks tegema. Dendroidide värk. Vähemalt oskan ma nüüd ilusaid mõlemast otsast teritatud vaiu teha.

Puutükeldamise töö juures segas mind heteropaarike, kellest isasema imitatsioon pidi ikkagi lausuma oma arust vaimuka kommentaari: “Näe see seal ehitab Noa laeva.”

Õnneks oli mul kiire vastus tagataskust võtta: ” Jah, näed ahvipaar juba kohal, kus teised loomadon?”  Selle peale kasutas ahvipaar kiiret eemaldumisvõtet.

Aga siis helises telefon. Numbrilt 58191939 teatas naisehääl, et ma pole veel valimas käinud ja soovitas minna valima keskerakonda. Valimas ma pole tõesti käinud.

Aga kust teab Keskerakond seda, et ma pole veel valimas käinud?

Küsisin, et kust nad siis mu numbrit teavad? Vastati, et neil on andmebaas.

Ja loomulikult selle kõne juures ennast ei tutvustatud.

Küüni tänaval aga taidlesid ringi sotsiaaldemokraadid. Punased, nagu ikka.

Üks tibi tuli liiga ligi. Küsis kas olen valimas käinud. Küsisin vastuseks, et kas te pakute mulle midagi praktilist.

Vastati, et kui te valite meie erakonna, siis jah.

Mis see praktiline siis oleks, kartulisalat, eesti vabariigi poolt ära määritud paberitükk või seesama tibi pooleks tunniks nõusid pesemas või sokke paitamas, seda ma teada ei saanud.

Aga sellest lauselubadusest võib kooruda ükskõik mida.

Published in: on oktoober 15, 2009 at 4:24 p.l.  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2009/10/15/keskerakond-rundab-ja-sde-ostab-haali-voibolla/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLisa kommentaar

  1. No telefonikõne on keskerakondlase puhul väga leebe teema. Veresoonte kirurg Nikolai Põdramägi tuias neljapäeval mingi taadiga mööda Lubja tänava hooldekodu ringi ja ähvardas voodites lebavaid mutte, et kui need tema poolt ei hääleta, siis pikka pidu enam ei ole. Kui siis personal asja uurima tuli, kästi ka neil ristikheinaparteid valida, vastasel juhul nad pärast valimisi enam ei töötavat selles asutuses. Sain ühe vana tutva majandusmendiga täna kokku ja andsin selle teema talle üle.

    Mis sotsidesse puutub, siis kuuldavasti koos IRLi ja Rohelistega peetakse salaplaani koalitsioon moodustada, kui õnnestub kolme peale kokku vähemalt 25 häält korjata. Aga käigus on ka teine tööversioon, et orav vahetab koalitsioonis Rahvaliidu Roheliste vastu välja ja sisuliselt läheb kõik edasi. Saame näha.

    L@SSIE: Jah, hooldekodud on kõige paremad kohad, kust hääli püüda saab. Mujal on inimesed piisavalt targad, et vastu öelda.


Möirga ja ulu

