11.03.1943


Kirjad, mis olid hüljatuna jäetud rohelisse draakonisse.

Tere, Sina tundmatu neiu!

Kindlasti Sa nüüd imestad, kust ja kellelt see roosa ümbrik läkitatud. Ära karda mind, see oli mu üks sportlasest sõber, kes mulle sind tutvustas ja ütles, et sa olla üks äraütlemata viks, ilus ja korralike elukommetega.
Ära karda, ma olen korralik noormees. 23 aastat vana. Talu perepoeg. Meil on suur talu. 8 lehma, 50 hetkarit maad, minu isa ja mu vennad peame koos seda. ***** on mu nimi.
Kui sa tahad mu palet näha, siis selle jaoks on mul ka üks väike päevapildike. Tegin selle jõulude ajal, kui vennaga Pärnus käisime.
Aga mul on mõte, et sa ehk sooviksid minuga kirjavahetusthttps://lassie.wordpress.com/wp-admin/index.php pidada.
Vestleks kirja teel. Hiljem ehk võiks küllagi tulla. Sest ei saa mainimata jätta elu ringjoont. Minu elu on jõudmas sellesse kohta, kus on kätte jõudnud aeg endale see teine pool üles otsida.
Hüva, ma praegu rohkem ei kirjuta. Sest ma ju ei tea, äkki oled sa juba hõivatud. Või sul pole aega ja tahtmist minuga suhelda.
Kui sa otsustad mu kirjale vastata, siis tea, et üks mees saab selle läbi väga õnnelikuks. Süda tantsib sees ja ma olen igavesti õnnelik mees.
Jään su kirja ootama.
Mu aadress on
***********
******* ****
*********
*********

Published in: on aprill 30, 2009 at 8:26 e.l.  3 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2009/04/30/11031943/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentaariLisa kommentaar

  1. Noh, loodetavasti see kiri siiski jõudis omal ajal adressaadini… nii kaunist teksti oleks kurb raisku lasta.

    L@SSIE: See pärinebki adressaadi käest pillatust….

  2. njaa Armuvalud on hirmsad asjad

    L@SSIE: Parmu valud on jah märksa leebemad.

  3. omal ajal oli see sebimisvärgens ikka väegade lihtsaks tehtud, nohjah pikk ooteaeg muidugi pikemat polekski võimaldanud….
    Aga üldiselt sarnaneb see rohkem tänapäeva “kutse läbule” tüüpi vestlusega.
    N:
    Telefonant 1. “ouhf ,kuule Plönn olen, helista minu numbrile tagasi.”
    Telefonant 2 (helistab tagasi): “Mis värk on?”
    Telefonant 1.:”kuule ulme läbu on, lenda seia, me oleme selle tüübi juures keda me seal õlleka taga telgis nägime eila”
    Telefonant2: ” aaa…selle venna juures, ok ütle aadress ma tulen sinna, olen jõudnud sellisesse staadiumisse kus pohmell tapab”
    Telefonant 1:” Blahblahblah puiestee nr see ja too”
    Side lõpp

    L@SSIE: Väga romantiline on see, kui kahes kõrvuti asetsevast peldikust kostub krabinad: “On sul paberid?”
    “Mul ka ei ole. Aga ma ei räägi sellest kellegile edasi…


Möirga ja ulu

