NAKi mehed on peksjad poisid


seletas mulle üks porujommis sõdur. Et kui ma Lõuna – Eesti kanti satun, siis olgu ma väega ettevaatlik, nimelt ei salli NAKi poisid üldse karvikuid. Tema ise oli ka NAKi kuulunud, aga oli sealt joomise, laaberdamise ja ülemustele vastuhaukumise eest minema saadetud. Vist meie universumi alkoholikontsetratsiooni suurendama.
Aga lõpetuseks andis ta veel lohutust: Astugu ma ise vabatahtlikult sõjaväkke, vabatahtlikke võetakse soovi korral NAKi. Saan jaanipäevaks õllekõhust lahti ja jõuluks pagunid peale.

Published in: on aprill 21, 2009 at 5:14 e.l.  4 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2009/04/21/naki-mehed-on-peksjad-poisid/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentaariLisa kommentaar

  1. Nooremallohvitseride kursus – jah?

    Kuulsin ka kunagi bussis, kui sõdurpoisid NAKist rääkisid.

    L@SSIE: Noh, mina olen isegi föösiliselt NAKi staabis käinud. Umbes samasugune ühisuniversum, nagu minu oma. Kusjuures ühe härra perekonnanimi oli seal Oss, nii et selge, kellega tegu.

  2. ma pakun, et “noorte autorite koondis” hoopis, nuud pidi ikka täitsa sõgedaks minema kui viina manu saavad….

    L@SSIE: Kas just sõgedaks, aga seda on küll ja küll juhtunud, et nad endid suisa alasti kisuvad kui natukene purjakile jäävad.

  3. Muhhahhhaa… kommivastuse juurde oleks olnud vajalik üts link lisada, mis viitaks 1 -le mu lenmmik postitusele su bloogas 😀

    L@SSIE: Meenutusele sellest, kuidas me paljalt viina võtsime ja keegi kellegi jalgrattaga alasti läbi sita kihutas?

    • ei sellest kuidas me jalgrattal alasti viina võtsime ja kedagi läbisõitjat sitaga loopisime…

      L@SSIE: Kõik, mida kirjutatakse, on tõsi.


Möirga ja ulu

