Õnnistatud seisukorras


Kui naiste kohta öeldakse, et rasedus on õnnistatud seisukord, siis meeste puhul on selleks pohmakas.

No ja kõnnin ma siis õnnistatud seisundis toast välja. Eile sai ühes boheemlaskorteris pesumasinasse sünnitanud kassi vaatamas käidud.Kas sünnitas pesumasinas ja joodikud jõid samas toas. Pealtlaetavate pesumasinate omanikel tuleks ettevaatlikum olla, sest et alati võib juhtuda, et kaane lahtiunustamise korral leidub kuskil üks kass, kes masinat kurjasti ära kasutab.

Aga jah, tulen toast välja, nagu ikka mul on kombeks toast väljudesüks ese ära visata. see on nagu kingitus uksejumalale või nii.

‘Seekord sattus selleks õnnetuks esmeks pikk ja roostes nael. Ei tea kuidas, aga miskipärast ma leidsin täna hommikul, et ma olen öösel voodit jaganud koos pika, kõvera ja roostes naelaga. Peab ütlema, et see just kõige halvem voodipartner ei olnud, vähemalt ta ei norsanud.

No ja siis kõnnin mööda koridori, õnnistatud seisundis, nael käes, kui tuleb vastu venelane. Sõbralik venelane, tore mees, nagu ikka venelastele kombeks, annab ta mulle terekätt.

Paraku unustasin ma ära, et mul on käes nael. Niisiis oli tulemuseks hämmeldunud ja verd tilkuv venelane.

Et saada oma maisele kehale pisut vaimuergutavat kinnitust, siirdusin koomamarketi poodi. Seekord sisse astudes ei tervitanudki Katy Perry, vaid hoomis degustratsioonilett, kust kahte sugu kalleid kauneid alkohole pakuti. Oma igapäevase allahinnatud banaanid, kodujuustu ja saia kätte saanuna tulin välja.

Mingisugune äpardunud olend on ennast koomamarketi kassade taha asutanud lastele ufosid müüma. Mingid asjad, mis puldist juituna mööda maad karglevad ja vilguvad.

Senimaani ma ei tea kedagi, kes seda paska ostaks. Kes last rõõmustada tahab, võtab kassipoja. See kargleb ka ringi ja võimleb täitsa tasuta, anna vaid süüa ja korja sitt kokku.

No ja see äpardunud olend, kelle elu eesmärgiks on teistele jobudele mõttetuid esemeid maha müüa juhtis mu püha pohmakase keha jalgadeks nimetatava piirkonna ette vilkuva ja kargleva asja.

Mille peale tabas mind püha viha, umbes nagu emaksest venemaad, kui ta sai aru, et väga isane saksamaa talle selga ronis ja andsin sellele monstrumile maakeeles öeldud lihtsalt jalaga.

Juppe lendas ja rahvas…naeris.

Saatusliku näägina hakkas selle peale ka koheselt kõlama Katy Perry hotndcold. Umbes nagu riigihümn matustel.

Published in: on märts 11, 2009 at 12:20 p.l.  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2009/03/11/onnistatud-seisukorras/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLisa kommentaar

  1. kuradi värdjas, või tema tuleb vilkuvaid uhvoseid peksma, ma sulle veel ehitan….see oli Hitleri tellitud kosmoselaev Aldebaranilt. Kas sa SS ja haakristi märgistusi ei näinud ve? pime oled ve ?
    Täitsa lolliks joon’d ennast, sinu süü kui nüüd elu paremaks ei lähe ja Antsipit keegi oksa ei tõmba…

    L@SSIE: Hitleri tellitud kosmoselaev oleks mulle vastu pead lennanud, seda kiilastades ja seejärel oleks ta hakkanud mind SS- vormi ümber riietama.
    Ansip tuleks viia Guilersisse vestki juurde, tamme alla, saab ehk ise aru.
    Ja kosmoselaeva ostis täna mingi venelase näoga naine ära. Viib vist Putinile paljundamiseks


Möirga ja ulu

