Täna öösel vastu koitu


helistas mulle Katy Perry managmendi töötaja, puhast eesti keelt rääkis.

Lugu selles, et nad tahavad mu majas filmida Perry uue loo “antidepressive” videot. Konkreetne pilt seisneks selles, et Katy laulaks “ma olen küll hea, aga mul on väikesed vead” ja hakkaks hüplema mööda mu universumi koridori seinu ja lagesid ringi. Kes mäletab, kuidas neid tegelasi nimetatakse see teab, kuidas neid nimetatakse.

Tehnoloogiliselt on tõesti võimalik mu universumi koridoride lagedes tantsida. Seda tunnistavad mõningad jalajäljed ja kevadiselt murdunud veetorud.

Tavaliselt ma olen muidugi öösiti enne koitu Björkiga sebinud.

Aga Kate Perry…midagi uut.

Published in: on veebruar 21, 2009 at 10:27 e.l.  3 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2009/02/21/tana-oosel-vastu-koitu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentaariLisa kommentaar

  1. Hehh, polegi ammu Su universumit külastanud. Või üldse Tarbatut. Ei, ma adun küll, et mis olen mina võrreldes kellegi K Perryga (?) ja lagesid mööda ronida ma kah ep oska mette… (Ei tee ka keegi minust kinupilti, a ega ma taha kah… ma olen isegi kuulus). A tegelt seoses sellega, et ma üksi siin kodus passin (PEAAEGU oleks Tartu tul’d), tuli mul meelde, et Sa miskine kord mulle skräppisid midagi seoses mulle külla tulekuga. Mis sellest sai?

    L@SSIE: Noh see jäi sinna pidama, et Mannu andis mulle sinu väidetava numbri, aga sellel vastas Nataša, kes tegelikult vist oleks ka endale külla kutsunud. Ja siis kui päev käes oleks olnud, polnud mul enam raha ka. Eks ehk siis, kui see valge möga maast ära koristatakse.

  2. K2pad eemale minu Bjorkist! Kati Pirni v6id rahuga endale pidada. Soovitan veel Spearsi Pritnit, q yhest kyll ei ole.

    L@SSIE: Sulle jätan Jeff Strykeri. Temast peaks piisama.

  3. Number ju mul orkutis täitsa saadaval…. Nagu ka aadress. Ja külalised mulle tegelikult meeldivad…

    L@SSIE: Ansambel Külalised on jah päris hea, kuid vahetevahel kipuvad nad liiga palju räppima…


Möirga ja ulu

