Platvormkingad hukutavad


Ja jällegi tuleb tõdeda, et ma ei pea endale elu ostma. Mida on juhtunud ennemgi, seda juhtus eile jälle.

Nimelt oli pühapäeval üks minu universumi elanik libisenud platvormkingadega wc-sse minnes ja kukkudes surnud. Ainult 19 aastat tal seda elukest oligi.

Eile siis jõudsid kohale  tema sugulased, kes neidu taga otsisid.Tuletõrje abil avati uks ja sealt ta leitigi. Platvormkingad jalas.

Published in: on veebruar 19, 2009 at 12:45 p.l.  3 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2009/02/19/platvormkingad-hukutavad/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentaariLisa kommentaar

  1. njaaa…reklaamipaus-ALPI Saabased! kasutage neid kodus, tööl, poeskäies ja magades!!!
    Pealegi olen ma kindel, et ta oli kukkumishetkel kaine- täispeaga poleks sellist asja kindlalt juhtunud.
    Kainus ei tule kunagi kasuks, eriti kukkudes…

    L@SSIE: Nojah, kukkumine on tõesti oskus, mida inimesed saavad arendada vaid ühel viisil – kukkudes

  2. Mina aitasin laipa vedada ja olin lihtsalt omamoodi ilus

    L@SSIE: Siiski, sa ei vedanud mitte laipa vaid kandsid surnukeha ja ei olnud mitte ilus, vaid lihtsalt rõve. Ma ei tea, võibolla oleks sa surnuna ilusam?

  3. ma arvan seda sama et ma olen Surnuna ilusam Ja pärast seda kõike veel nii rahulikult magada Täiesti Õudne inimene olen Ja siis Veel küsida kas se laip on päris No ma olen ika Õige Etno Punk Nekrofiil

    L@SSIE: Oled sa kunagi mõelnud kirikuõpetajaks hakkamisele?


Möirga ja ulu

