Ma olen tõesti nõnda lahke


Ja aitan inimesi. Kellele vaja selgeks teha Riiamäe pandimajade asukoht. Kellel on vaja kahte kaustikut, et lõpetada oma kaastöö peatselt valmivale raamatule.

Mõnel on vaja teada, kuhu kadus ta telefoniarve, teisel aga on soov saada veel suuremat arvet.

Paraku ei pöördu keegi minu poole kirjaliku avaldusega peksa saamise asjus.

Tegelikult hea ka, et ei pöördu, sest ega ma pole eriti vilka peksuaaleluga inimene. Ma lihtsalt ei oska inimestele peksa anda. Ega ise ka saada.

Sõnadega oskan küll. Te kõik saate pidevalt minu käest sõnadega peksa, kui te seda blogi järjekindlalt loete.

Nüüd siis ongi idee, et laiendaks oma blogiviidete kogumikku.

Aga mitte lihtsalt. See inimene, kellele ma viitan, saab minu käest peksa läbi spetsiaalse blogikirje. Nirti juba sai.

Sest ega ma kedagist  ilmaasjata ja lihtsalt viidete listi pane. Ma pean ikka olema ise kontrollinud, et selline isik olemas on.

Sest teatavasti oleme meie, kõik, keda on karistatud eestlasena olemisega omavahel kas sugulased, tuttavad või vähemalt ühe korra omavahel seksinud. Või kõike seda korraga teinud.

Published in: on veebruar 17, 2009 at 1:30 p.l.  2 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2009/02/17/ma-olen-toesti-nonda-lahke/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentaariLisa kommentaar

  1. Hmm???
    Kas ma pean nüüd kartma hakkama?
    Mis värk on, ahh?
    😀

    L@SSIE: Jah. See on mu järjekordne odav ja populistlik nõks meelitada inimesi mu blogi lugema.
    Eks me kõik oleme I & I õpilased. Tahame seda endile tunnistada või ei taha.

  2. Hmm. Sa seda medalit mäletad, mille MNC eelmisel kevadel Sinu apartmendis minu jaoks joonistas – helesinine ja jänesega?
    Nii et ei tasu üldse lootagi, et ma Su blogi ei loe. Loen.
    Korduvalt.
    Ja juba aastaid
    😀

    L@SSIE: Nojah, sa oled kas siis esimene viimaste seas või viimane esimeeste seas.


Möirga ja ulu

