Minu sigadustekogu


Iga elav inimene on oma elus teinud vähemalt ühe sigaduse. Kas siis tahtmatult või tahtmata, aga mulle küll tundub, et enamus käib vaikselt ringi, siga taskus ja muudkui muugib, kuhu seda keerata annaks.

Niisiis, otsustasin kokku koguda kõik oma tehtud sigadused. Neid on palju. Kokku köidetuna ületab see raamatukogu Suure Nõukogude Entsüklopeedia, ENE ja Wikipedia köidete arvu (keegi kunagi kuskil väitis, et ta olla kogu eestikeelse wikipedia välja printinud). Aga kuna jah, sigadusi on nii palju ja minu ressursid piiratud, siis on see raamatukogu nähtamatu.

Ja teine asi, et kuna mu kodu on nii pisike ja tilluke ja sinna sisse ei mahu midagi suurt peale minu õllekõhu, siis on see raamatukogu peidetud laiali Tartu linna peale.

Nii et kui öösel peale baari külastamist kodu poole orienteerute, siis teadke, et see pole mitte teie raske jalg, mis teid komistama pani, vaid et te sattusite kogemata L@SSIE sigadustekogu 8. köite otsa.

Published in: on november 5, 2008 at 8:21 e.l.  Lisa kommentaar  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2008/11/05/minu-sigadustekogu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Möirga ja ulu

