28 – aastane vanaema


Depressiivsete linnade laulus on ringi kõndimas noored emad. Kuid minu koduküla nimega universum trumpas nad üle.

Nimelt elas juba pikemat aega mu universumi kolmandal korrusel haldjaliku kehaehitusega (üleloomulikult kõhn) tädi, kellel kaks peatselt täiskasvanuks saavat last hooldada.

Kuid siis tuli aeg ja korteriomanik leidis, et tädil oleks aeg lahkuda, sest nimelt ei suutnud ta teostada vajalike ressursside ülekannet vajalikul määral.

Ja siis paljastus tädi saladus. Nimelt kutsus ta appi ennast kolima ka oma vanima tütre. 16 – aastase tüdruku.

Noh, hüva lohistasid siis asju trepist alla ja puha. Üks iseäralik auto oli maja ette pargitud. Väga väike, ilma mootori, tahavaatepeegliteta ja numbrimärki polnud ka küljes. Kabiin selline pisuke pisuke, kabiinis istus väike mees. Ja nuttis.

Sammus see 16 aastane tüdruk lapse juurde. Kussutas ta vaikseks ja siis teatas, et see on tema tütar. Ok, hüva, ma ei ole kunagi väikelaste vastu nii palju huvi tundnud, et teada, mis soost nad on.

Aga moment hakkas mul asja vastu huvi tekitama. Nimelt küsisin ma talt, et kui vana ta ema on? Saab 29 järgmisel nädalal.

Tule taevas appi! Tsiteerisin siinkohal klassikat.

Kui see tädi peaks kunagi 43 saama, siis ta oleks juba vaarema. Muidugi, kui ta nii kaua elab, sest poodide turvamehed ei ela eriti kaua, neid on pidevalt töökuulutuste järgi otsustades vaja.

Published in: on september 21, 2008 at 7:33 e.l.  3 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2008/09/21/28-aastane-vanaema/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentaariLisa kommentaar

  1. Lastesaamine olevat pärandlik kalduvus. Mina pole küll seni nakatunud.

    L@SSIE: Äkki oled sa isane ja ei saagi lapsi?

  2. see on mingi, seesamune eee…..seksivärgens vist?

    L@SSIE: ma arvan, et te mõlemad olete ühtlased alkoseksuaalid…

  3. trumpan üle, pole küll päris minu enda väikene ja depresiivne kodulinn aga vanaemaks sai 27. aastane naine 😀

    L@SSIE: Ma olen kuulnud ka 12 aastasest sünnitajast. Ja kuskil vanades kohtuprotokollidest tuli välja, et 19. saj oli keegi taluperemees hakkama saanud ka oma 11. a vanusele karjatüdrukule lapse treimisega.


Möirga ja ulu

