Tallinna mehed on lollakad


nimelt üritavad nad valada mu niigi täis olevasse veinipokaali veel veini. Oleks veel vaid üks, aga kaks tükki järjestikku. Ütleme et Jüri ja Riho, oli väga tänuväärt, et te mu veinivajaduse eest hoolitsesite, aga siiski, äkki tuleks koolitusel käia. Oleks veel, et üks mees ja korraks, aga kui kaks tükki järjestikku,siis on liig. Kaks meest ühe õhtu jaoks on minu jaoks liig.

Vedelikel on selline omadus nagu pindpinevus. Ja teatud konstandi ületamisel hakkab vedelik üle ääre ajama. Kahjuks ei saa alkoholi anumasse kuhilaga kallata. Muidugi mulle meeldiks, kui saaks. Aga paraku ei saa.

Füüsikaseadused ei luba. Ja need seadused pole sitase riigikogu teha. Seda meest, kes nii lollid seadused kehtestas, me veel taga ajame. Muidugi ma tahaks temaga koos viina võtta, äkki saame kokkuleppele, et ta keelustab pohmelli.

Aga muidu oli lahe. Tuterdada tundmatu linna tänavatel ja imestada, miks Viljandi nii suur on. Uksefiksaatoreid liiga ilusate bussiootajate pihta loopida.Tundmatu kangelane, kes kusi Tallinna bussijaama WC – raha vastuvõtmise luugist sisse.See et me koos  Mišaga kaaperdasime kojusõiduks liinipussy.

Nii võib lausa Wargasmi saada.

See olevus, kes jõuab esimesena minuni oma alkoholiga, saab auhinnaks selle, et ma joon koos temaga alkoholi ära. Rutake ja tõtake, hoolimatta vihmasest ilmast on mul karjuv vajadus.

Published in: on september 9, 2008 at 8:40 e.l.  2 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2008/09/09/tallinna-mehed-on-lollakad/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentaariLisa kommentaar

  1. Pohmell hakab ka mind kiusama. Keelaks ta hoopis ära. Õnneks aga on Liina Viiter kohal, kes pead parandab.

    L@SSIE: Kiusa vastu. Kõige parem pohmelli kiusamine on karske olemine

  2. […] üle saja krooni ulatuses. Ent kulub seegi mulle marjaks ära: selle eest saan ehk oma tutvust Liina Viitriga uuendada, mis sugugi illusioon ei […]

    L@SSIE: Ära loodagi. Eesti pekinäod tahavad viinale veel aktsiisi juurde kruttida. Paraku, paraku. Eestirahvas on joomist maha jätmas. Või siis lõunaeestlased käivad Lätist toomas.


Möirga ja ulu

