Kas keegi on näinud paksu ehitusmeest?


Ma olen näinud küll pakse kopajuhte, insenere, kinnisvaramaaklereid ja bussijuhte. Pakse mehi on palju. Enamasti nende maine teekond kestab vaid külmkapi, televiisori ja arvutilaua vahet. Ja tööle sõidetakse autoga, hilisemas eas hooldekodus ringi juba ratastooliga.

Aga paksu meest, kes igapäev füüsilist tööd teeb, vaata sellist tüüpi mina pole näinud.

Inimesed, olge valvsad.

Published in: on juuni 7, 2008 at 11:51 e.l.  5 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2008/06/07/kas-keegi-on-nainud-paksu-ehitusmeest/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentaariLisa kommentaar

  1. Mina olen näinud, aga kuna ta suri ära, siis ei saa ma seda tõestada.

    L@SSIE: Ju siis polnud õige ehitusmees….

  2. Ma olen hästi mitmeid näinud.

    L@SSIE: No ehitusel võib märgata mitmesuguseid mehi. Kõik pole ehitajad, osad on kopamehed ja osad on lihtsalt turuvarblased, keda on teleka tagant nälg välja toonud.

  3. “Enamasti nende maine teekond kestab vaid külmkapi, televiisori ja arvutilaua vahet”

    Ajamäärusest saab lauses sujuvalt kohamäärus. Kas sa oled geniaalne või pingutad kõvasti?

    L@SSIE: Ütleme, et ma eiran reegleid kahe suupoolega. Peaksid mind tundma küll. Või kui ei tunne, siis saad veel tundma. Nagu Leitnant Dubi.

  4. Kas postituse lõpus kõlav lause tähendab, et tööturul on feik ehitusmehed, põhjaläinud IT-paksud?

    L@SSIE: Neid on kindlasti selles seltskonnas sees. Aga ega nad kauaks paksuks ei jää. Ja ka ehitamise on nad suutelised ehk mingi aja jooksul ära õppima.

  5. Vat õige värk on ikka siis kui raha teenitakse toore jõuga.

    L@SSIE: Just. Pekid kaovad sellisel juhul nii musklitelt kui ka ajudelt. Kui just enne vigaseks ei lööda.


Möirga ja ulu

