Naine, 27 aastane.


Sellel päeval ma eriti kaua ootama ei pidanud. Vast nii viie minuti pärast veeres mu kõrvale suur sportauto, roolis nii 30nene tuske jõmm. Mulle sellised meeldivad, nad teavad mida nad tahavad ja neil on ka seda, mida ma vajan.

Eriti kaua me sõitma ei pidanudki.

Kui käsi käigukangilt põlvele liikus. Edasi läks nagu alati. Silitasin käega ta püksis, võtsin riista välja ja hakkasin imema. Väike värskeltpestud noks oli, läks kiirelt kõvaks. Lootsin juba niimoodi hakkama saada, kui tal juhtus midagi ja auto lendas üle katuse. Mu kael jäi roolisamba taha kinni ja surm oli silmapilkne. Tema riist jäigi otsastrebituna minu hammaste vahele, kui meid lahku viidi. Mind surnukuuri, teda kiirabihaiglasse.

Published in: on mai 7, 2008 at 8:25 e.l.  2 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2008/05/07/naine-27-aastane/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentaariLisa kommentaar

  1. WTF??

    L@SSIE: Ja nii just ongi.

  2. Lassie, habemega anekdootide bloogi kirjutamise eest on ette n2htud karma- ja humanitaarvastutus! 2ra enam niiviisi tee!

    L@SSIE: Karmavastutusest on mul suva, ma ei usu kõike, mis kuskil välja on mõeldud. Aga humanitaarvastutusega , jah, see on probleemne.


Möirga ja ulu

