Lugusid juhtunud asjadest II


“Tead ma olen täielik nümfomaniakk, mulle meeldib keppida punapäiseid tüdrukuid, kellel on pikad lokkis juuksed, mulle meeldib, kui nad on minu all kummargil ja ma väntan neile tagant sisse ja topin näppu pärakusse. Ma võin niimoodi keppida tundide viisi ja kui ära lõpetan tahan kohe jälle edasi panna. Ma kepin tüdrukuid senikaua, kuni nad enam ei jõua ja siis saadan nad perse ja otsin tänavalt järgmise. Ja niimoodi päevad ja nädalad läbi võin ma iga päev järjest nussida nussida ja ma tunnen sellest mõnu. Siis võtan mõne õlle ja jägmisel päeval kepin täpselt samamoodi edasi, tead mulle kohe meeldib naistele taha panna….”

“Kuna sa viimati keppi said?”

“Kaks aastat tagasi….”

“Siis ma saan aru…”

Published in: on mai 6, 2008 at 4:32 p.l.  5 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2008/05/06/lugusid-juhtunud-asjadest-ii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentaariLisa kommentaar

  1. IRW

    L@SSIE: Aga täpselt või no enamvähem põhimõtteliselt sellist juttu ma pealt kuulsin….

  2. teadsa mis – ma loen neid larko kommentaare siin juba pikka aega ja leian, et kui too eelpoolnimetet meesterahvas peaks kunagi su universumi uuesti külastama, siis anna mulle personaalselt märku. ma tahaks teie tet-a-tet kohtumist kohe (ebakaine) kõrvaltvaatajana jälgida 😀

    oi mulle meeldib oma erinevaid netialiaseid kõrvuti ja järjepanu kasutada 😀

    L@SSIE: Siis ehk peaks juba korraldama üldse minu blogilugejate kokkutuleku? Kaks tegelast istuvad koos palaval suvepäeval kuskil bussipeatuses ja värisevad pohmaka käes, nõnda see tõenäoliselt välja näeks.

  3. Lassie ja minu kohtumisel kaines olekus kohal viibimine oleks inimväärikuse ja ühiskonna moraalitunde solvamine! 🙂

    L@SSIE: Ma kardan et üleüldse kohal olemine oleks inimväärikuse ja ühiskonna moraalitunde solvamine….

  4. üldiselt kõik (või noh suurem osa) minu tarbatu vallutamisi just nii lõpebki. iseasi, kas nüüd bussijaamas just. vahel ka epa-torni juures hääletades. näiteks. a kohustuslik pohmavärin kipub küll iga kord olema.

    L@SSIE: Siis pole kaugel ka see aeg, kui kohale tuleb Korsakovi sündroom ja sa jäädki eluks ajaks värisema…

  5. […] L@ssie blogi püsilugejad on ehk pannud tähele, olen ma L@ssie kommentaariumis (näiteks siin) viimastel kuudel aegajalt nimetanud juriidilist mõistet “inimväärikuse ja ühiskonna […]

    L@SSIE: Jah, aga selle inimväärikuse ja ühiskonna moraalitubnetuse eest võitlesid omal ajal juba miilitsad Eesti – NSVs. Nii et mitte kui miskit pole uut siin ilma peal.


Möirga ja ulu

